اکشن جنگی «اوری» در کمال حیرت اهل فن و تحلیل گران اقتصادی سینمای هند، توانست به فروشی 200 کروری دست پیدا کند. منتقدان سینمایی که فیلم مورد تحسین شان قرار گرفته هم، از این موفقیت بالای مالی ابراز تعجب کرده اند. با رقم فروش 204 کروری اوری، این فیلم تبدیل به یکی از بلاک باسترهای سال 2019 جدول گیشه نمایش سینماهای هند شده است.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۱۹

اوری پنج هفته قبل به روی پرده سینماها رفت و کمتر کسی پیش بینی چنین موفقیت کلانی برای آن می کرد. سازندگان فیلم برای تولید آن، حدود 40 کرور خرج کردند. ویکی کوشال که این روزها می رود تا تبدیل به یکی از ستارگان بالیوود شود، نقش اصلی این درام جنگی را بازی کرده است. او در قالب شخصیت سروان ویهان سینگ شرگیل، نیروهای تحت هدایت خود را در جنگ منطقه اوری به عهده می گیرد. این درگیری در سال 2016 بین نیروهای ارتش هند و شبه نظامیان شمال شرقی هند رخ داد.
آدیتوا دار با این فیلم، اولین کار سینمایی خود در مقام کارگردان را ارائه کرد. موفقیت او در کارگردانی فیلم، توجه شرکت های بزرگ فیلم سازی بالیوود را به سمت او جلب کرده است. تهیه کنندگان اوری با عنایت به فروش بالای فیلم، تصمیم به دوبله آن به چند زبان محلی هند گرفته اند./ بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها