امروز چی داریم؟

تقدیمی به شهدای وطن

صحنه بهت‌برانگیزی بود. همین تصویری را می‌گوییم که کنار همین ستون دارید می‌بینید. مادری همراه با فرزندش که روی باند فرودگاه زانو زده و انتظار هواپیمایی را می‌کشد که قرار است تا یکی دو ساعت دیگر بر زمین بنشیند و تابوت غرق به خون همسر و پدرِ فرزندش را تحویل آنها دهد. پدر رفته بود جلوی شلتاق عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی را در شرق ایران بگیرد. رفته بود نگذارد مادرها و بچه‌های دیگری از این سرزمین بی‌همسر و بی‌پدر شوند. حالا دارد خودش توی تابوت برمی‌گردد و همسر و فرزندش انتظار پیکر او را می‌کشند. قبول دارید صحنه تکان‌دهنده‌ای است؟
کد خبر: ۱۱۹۲۲۷۷

این تصویر در یکی دو روز گذشته حسابی در شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه دست به دست شده و دل خیلی‌ها را لرزانده از جمله صابر محمدی، خبرنگار و روزنامه‌نگار کاردرست و زبر و زرنگ گروه فرهنگی را! همین هم باعث شد صابر دست به قلم شود و فی‌المجلس برود پی عکاس اصفهانی که توانسته بود این صحنه را شکار کند. حسابی هم با او گپ زده و درددل کرده است. یواشکی این را هم در پرانتز بگوییم که اشک صابر هم در تنظیم بخش‌هایی از گزارش در آمد. بدون این‌که بخواهیم توضیح اضافه بدهیم بروید سراغ صفحات 10 و 11 که به طور ویژه به این موضوع اختصاص پیدا کرده.
مطلب همین صفحه هم بی‌ربط به حادثه اخیر نیست. محمدصادق علیزاده در پیگیری‌های ژورنالیستی خودش متوجه شده گروهکی که حمله تروریستی اخیر را انجام داده نسبت به فیلم «شبی که ماه کامل شد» هم خرده مواضعی داشته و اظهارنظرهایی هم افاضات کرده. علیزاده هم نشسته و بیانیه تروریست‌ها را گذاشته جلویش و حاصلش شده گزارشی که در همین صفحه و کنار همین ستون می‌توانید بخوانید.
فاطمه شهدوست، دیگر خبرنگار پرتلاش گروه هم که همین چهارشنبه گذشته از طرف دبیرخانه جشنواره هنر مقاومت مورد تقدیر قرار گرفته بود، در صفحه 12 رفته سراغ جشنواره مد و لباس که از روز گذشته کار خودش را آغاز کرده است. شهدوست از نظر تقویمی و شناسنامه‌ای، بین دهه شصتی‌ها و پنجاهی‌های گروه، جوان‌ترین عضو گروه فرهنگی محسوب می‌شود اما این مساله باعث نشده شبیه بقیه هم‌نسلان خودش باشد و نشود روی او حساب باز کرد. سوژه‌هایی را که به او واگذار می‌شود با دقت و جدیت پیگیری می‌کند تا محصول آبرومندی تحویل می‌دهد. اینها را گفتیم که بگوییم؛ گزارش و مصاحبه امروز او هم خواندنی از آب در آمده به‌ویژه برای خانم‌ها که همیشه دغدغه لباس و خوش‌پوشی دارند . اگر از این دسته هستید بروید سراغ صفحه 12 تا ببینید دبیر جشنواره مزبور راجع به این امر مهم و خطیر چه صحبت‌هایی داشته.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها