امروز چی داریم؟

تولدت مبارک آقا حجت

خب همان‌طور که قولش را در روزنامه روز دوشنبه داده بودیم، حجت اشرف‌زاده امروز به‌دلیل جشن تولدش مهمان صفحات فرهنگی شده است. اشرف‌زاده را کسی نیست که نشناسد. حتی اگر او را به اسم هم نشناسند دیگر قطعه «ماه و ماهی» را حتما شنیده‌اند و همین که بگویی اشرف‌زاده خواننده آن قطعه است گوشی دستش می‌آید که چه کسی را می‌گوییم.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۰۲

راستش را بخواهید تولد اشرف‌زاده روز دوشنبه بود که به دلیل همزمان شدن با فوت مرحوم زرویی‌نصرآباد و احترام آن مرحوم، متن گفت‌وگوی جام‌جم با حجت به امروز موکول شد. البته این را هم بگوییم اشرف‌زاده با آن مرحوم، آشنایی داشت و اگر یادتان باشد همان روز هم متن کوچکی درباره سابقه و خدمات زرویی در اختیار ما قرار داد. حالا با یک تاخیر دو روزه متن کامل گفت‌وگوی جام‌جم با اشرف‌زاده را در صفحه 10 بخوانید. از هماهنگی و پیگیری و سفارش کیک تولد گرفته تا مصاحبه و پیاده و تنظیم آن با زینب مرتضایی‌فرد، خبرنگار پرتلاش و خوش‌ذوق گروه فرهنگی بود که در دو حوزه ادبیات و موسیقی دستی بر آتش دارد و در کنار همه اینها به همراه همسرش همیشه کمک‌حال گروه فرهنگی بوده‌اند. حالا ما هم زیادی روده‌درازی نکنیم و ورق بزنید و بروید صفحه 10 و ریز گپ و گفت جام‌جم با حجت خانِ بچه نیشابور را در سالروز 39 سالگی‌اش بخوانید.
بچه‌های صفحه سینما هم رفته‌اند سراغ یک فیلم نوجوان. «پاستاریونی» فیلم یک کارگردان جوان است که این روزها روی پرده سینماهاست و قرار است مخاطبان نوجوان را به خود جلب کند و به سینماها بکشاند هم سوژه مصاحبه ساناز قنبری شده تا با کارگردان این فیلم به گفت‌وگو بنشیند. خبرنگار پرتلاش سینمایی سراغ سهیل موفق رفته و حسابی با او به گفت‌وگو نشسته. فیلمش هم در جشنواره فیلم کودک اصفهان جوایز زیادی را برده است. نکته بامزه این‌که موفق در فیلمش از مستر تیستر هم استفاده کرده؛ شخصیتی هم که در اینستاگرام یکی از سلبریتی‌های پرفالوئر محسوب می‌شود. طالب بودید بروید صفحه 11.
رابرت دنیرو هم مهمان این هفته سینمای جهان است. کیکاوس زیاری خبرنگار سینمای جهان ما رفته سراغ یک مصاحبه با رابرت دنیرو و مطلب اصلی صفحه سینمای جهان را به او اختصاص داده است. دنیرو در این مصاحبه راجع به اسکورسیزی هم اظهارنظرهای جالبی کرده است. خواندن این گزارش را از دست ندهید و ورق بزنید و بروید صفحه 12 تا ببینید زیاری برای امروز چه مهیا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها