همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در اواسط آذر

اخراجی‌ها در افق

در این آخر هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشنی متعددی از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. جام‌جم در هر شبکه بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند. پنجشنبه و جمعه پاییزی خود را با تماشای این آثار بگذرانید.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۳۶

«مناظره» دنزل واشنگتن در شبکه یک
فیلم سینمایی «مناظره» به کارگردانی دنزل واشنگتن، پنجشنبه 15 آذر ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
قصه: ملوین بی‌تالسون استاد دانشگاه تگزاس در خلال سال‌های دهه 1930 آمریکا دانشجویان خود را در تیم‌های مناظره‌کننده تربیت می‌کند تا در آینده وارد بازی سیاست در آمریکا شوند. در سال 1935 یکی از تیم‌های مناظره‌کننده‌ای که او تربیت کرده برای انجام مذاکره‌ای با یک تیم مناظره‌کننده از دانشگاه هاروارد مناظره می‌کنند و در دور رقابت‌ها موفق به شکست آنها می‌شوند.
بازیگران: دنزل واشنگتن، فارست ویتاکر و کیمبرلی الیس.
«کشتی آنجلیکا» در شبکه 2 پهلو می‌گیرد
فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» به کارگردانی محمد بزرگ نیا، پنجشنبه 15آذر ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
قصه: سال‌ها پیش، یک کشتی به نام آنجلیکا حاوی مقدار زیادی طلا در خلیج فارس غرق شده است. احمد بیک مردی از اهالی شیراز است که پس از سال‌ها زندگی و کار در هندوستان، نقشه‌ای از محل غرق شدن کشتی در خلیج فارس به‌دست می‌آورد و برای یافتن آن به ایران بازمی‌گردد. از آنجا که آماده کردن یک کشتی و رفتن به‌دنبال یافتن گنج هزینه زیادی دارد، احمد بیک نزد حاکم شیراز رفته و از او در ازای تقسیم گنج کمک می‌خواهد.
حاکم نیز که فرد بدجنسی است، قبول می‌کند و پسر خود را به همراه احمد بیک راهی می‌سازد. پس از طی مسافتی زیاد و با گذشت چند روز، احمد بیک و گروه همراه به محل احتمالی غرق شدن کشتی می‌رسند، اما...
بازیگران: داریوش ارجمند، عزت‌ا... انتظامی، مهدی فتحی، مجید مظفری، آتیلا پسیانی، پرویز پورحسینی، جمشید جهانزاده و کتایون ریاحی.
تلاش‌های «هورتون» در شبکه کودک
انیمیشن سینمایی «هورتون» به کارگردانی جیمی هیوارد و استیو مارتینو، پنجشنبه 15 آذر ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
قصه: فیلی به نام هورتون یک شبدر پیدا می‌کند. او با شنیدن صدایی متوجه حضور عده زیادی می‌شود که روی آن شبدر کوچک زندگی می‌کنند. هورتون با شهردار آن شهر یعنی «ند» آشنا می‌شود، ولی اطرافیان حرف‌های او را باور نمی‌کنند تا این‌که یک کانگورو تصمیم می‌گیرد شبدر را نابود کند. هورتون برای زنده نگهداشتن شهر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد... .
«درخواست نهایی» از شبکه 4 سیما
فیلم سینمایی «درخواست نهایی» به کارگردانی جی سی چاندور، جمعه 16آذر ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.
قصه: فیلم در مورد شرایط بد مالی یک شرکت در وال استریت است. شرکت در حال تعدیل نیرو است اما همان شب یکی از کارمندهای تحلیلگر متوجه می‌شود شرکت ورشکسته شده است. مدیران رده بالای شرکت شبانه جمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند از فردا صبح قبل از آن‌که ماجرای ورشکستگی لو برود سهام شرکت را بفروشند. کارمندان شرکت حق خروج ندارند تا کسی نتواند خبر ورشکستگی را لو بدهد. آنها با دروغ و کلک موفق می‌شوند بخش عمده‌ای از سهام را به فروش برسانند که... .
بازیگران: کوین اسپیسی، زاخاری کوئینتو و... .
«اخراجی‌ها» در شبکه افق
فیلم سینمایی «اخراجی‌ها1» به کارگردانی مســــــــــعود ده نمکی، جمعه 16 آذر ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.
قصه: این فیلم در مورد مجید سوزوکی، فرد شرور محله است که عاشق دختر میرزا، معتمد محل می‌شود. وی سعی می‌کند خود را موجه نشان دهد، ولی هربار مشکلی پیش می‌آید و خانواده دختر متوجه دروغگویی مجید می‌شوند. او تصمیم می‌گیرد به جبهه برود و عده‌ای اراذل و اوباش را که دوستان وی هستند با خود راهی می‌کند....
بازیگران: محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، کامبیز دیرباز و ارژنگ امیرفضلی.
تماشای «ماجرای دسپرو» در شبکه 5
فیلم انیمیشن «ماجرای دسپرو» به کارگردانی سم فل، پنجشنبه 15 آذر ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
قصه: این انیمیشن درباره چند حیوان و یک دختر است؛ یک موش ناجور که ترجیح می‌دهد به جای خوردن کتاب‌ها آن را مطالعه کند، یک موش غمگین که قصد دارد تاریکی سیاهچال را ترک کند و یک دختر خدمتکار دست و پا چلفتی با گوش‌های گل‌کلمی که سرنوشت او با شاهزادگان قصر یکی می‌شود... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها