ستاره بازی تاتنهام با نیوکاسل که با برتری یک بر سفر اسپرز همراه شد، سون هیونگ مین بود که تنها گل تیم پوچتینو را به ثمر رساند. به این ترتیب این بازیکن کره‌ای در 10 بازی اخیر تیمش روی 14 گل به‌طور مستقیم تاثیر گذاشته است. او 9 گل زده و پنج پاس گل نیز داده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۵۶

گونزالو هیگواین در اولین بازی که برای چلسی انجام داد دو گل به ثمر رساند. با این حساب هیگواین بعد از 19 سال به اولین بازیکن چلسی تبدیل شد که در بازی خانگی تیمش دو گل به ثمر رسانده است. ماریو استانیچ در سال 2000 در بازی وستهام دو گل در خانه به ثمر رساند.

مارکوس راشفورد با بازی‌ای که این هفته در ترکیب منچستر مقابل لسترسیتی انجام داد، به دومین بازیکن جوان تاریخ این باشگاه تبدیل شد که به رکورد 100 بازی می‌رسد. او در روز بازی 21 سال و 95 روز داشت. جوان‌ترین بازیکن منچستر در این زمینه رایان گیگز است که با 21 سال و 74 روز به رکورد 100 بازی رسید.

سرخیو آگوئرو با گل سریعی که در بازی من‌سیتی مقابل آرسنال به ثمر رساند، به تنهایی صاحب رکورد دو گل سریع در تاریخ لیگ برتر است. آگوئرو این دو گل را در دو بازی اخیر تیمش به ثمر رسانده است. او در بازی قبلی مقابل نیوکاسل در ثانیه 24 و در بازی برابر آرسنال در ثانیه 46 گلزنی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها