حرف‌های متفاوت مسعود فروتن در برنامه فرمول یک

حسرت بزرگی در زندگی‌ام دارم

برنامه فرمول یک که از شنبه تا چهارشنبه عصرها از شبکه یک روانه آنتن می‌شود، دو روز گذشته میزبان مسعود فروتن، نویسنده، کارگردان و بازیگر بود و او از ناگفته‌هایش در زندگی شخصی‌اش گفت و این‌که حسرت بزرگی در زندگی‌اش دارد و هرگز این حسرت از دل و جان و روحش بیرون نرفته است.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۵۲

به گزارش جام‌جم، برنامه فرمول یک، یک بار در هفته میزبان هنرمندان معروف است و معمولا مخاطبان عادت کرده‌اند حرف‌های زیبای هنرمندان را در برنامه‌ها و جنگ‌های تلویزیونی بشنوند، اما دیروز مسعود فروتن ناگفته‌هایی را از زندگی‌اش در این برنامه بیان کرد که تا به امروز درباره‌اش حرف نزده بود، حتی حرف‌های او باعث تعجب علی ضیاء مجری برنامه هم شد.
این هنرمند در پاسخ به سؤال علی ضیاء که از او پرسید آیا در زندگی‌اش حسرت دارد یا نه، پاسخ مثبت داد و در حالی که ضیاء با تعجب از او پرسید: واقعا؟ او تاکید کرد: بله، حتی ممکن است گریه‌ات هم دربیاید.
فروتن در ادامه گفت: من سال‌ها پیش متارکه کردم و همسر سابقم به همراه دخترم از ایران رفتند. همیشه حسرت زندگی با دخترم و همسرم که دوستش داشتم در دلم مانده است. حسرت آنها همیشه در زندگی‌ام وجود دارد و همیشه نبود آنها را در زندگی‌ام احساس می‌کنم.
وی در ادامه توضیح داد: دلم می‌خواست دخترم پیش‌ من بود و عشقم را نثارش می‌کردم، ولی چون نیست این عشق را نثار بچه‌های جوانی می‌کنم که در کار هنر هستند؛ بچه‌های جوانی همچون شما. واقعا چه کار می‌شود کرد؟!
برنامه فرمول یک میزبان مهمانان متفاوتی است. البته مهمانان این برنامه فقط افراد مشهور یا مسؤولان نیستند بلکه بیشتر مهمانان این برنامه از دل مردم انتخاب می‌شوند. آدم‌هایی که حرف‌هایشان برای مخاطبان شنیدنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها