علی ترابی، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر مهمان شب موسیقی «شب های هنر» می‌شود. به گزارش جام‌جم، در دهمین قسمت از برنامه شب موسیقی از مجموعه شب‌های هنر، یکشنبه شب رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده آهنگساز می‌شود و با آنها درخصوص مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفت‌وگو می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۱۵

در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبداللهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی، خواننده و مدرس سوالات خود را درخصوص مدیریت موسیقی با علی ترابی مطرح می‌کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیوی برنامه به آنها پاسخ می‌دهد.
در بخش ناشنیده‌ها ی برنامه شب موسیقی، این هفته علی تجویدی، نوازنده ویلون و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می‌پردازد.
چهل سالگی با موضوع سالن‌های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه مدیریت موسیقی از 5000 سال قبل تاکنون از دیگر بخش‌های برنامه است. شب موسیقی یکی از برنامه‌های شب‌های هنر است که به تهیه‌کنندگی حبیب‌ا... ذوالفقاری، درباره مسائل موسیقی، یکشنبه شب‌ها ساعت 23 به‌طور زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها