نایب سرپرست فدراسیون و دلگرمی به گوش شکسته‌ها

نگران کشتی نباشید

هفته قبل بود که حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در حکمی علیرضا رضایی را به عنوان نایب خودش انتخاب کرد.یعنی نایب سرپرست. اوضاع کشتی از وقتی که رسول خادم استعفا کرده به همین منوال است و دست‌دست کردن‌های وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع باعث شده اهالی کشتی خودشان فعلا امور جاری را پیش ببرند تا کشتی و کشتی‌گیران در آستانه مسابقات مهم ضربه نخورند.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۷۵


به گزارش جام‌جم، علیرضا رضایی درباره همه حاشیه‌هایی که وجود دارد، می‌گوید: نگران نباشید، با توجه به برنامه‌های تیم کشتی آزاد امید مطمئنا هیچ تداخلی در امور محوله به‌وجود نخواهد آمد. رویدادهای پیش روی تیم امید کاملا مشخص است که ما برنامه‌ریزی دقیقی برای آنها داریم. ضمن این‌که بعد از رقابت‌های آسیایی که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، باید استارت کارها را به‌طور جدی برای رقابت‌های جهانی بزنیم. ما اوایل سال آینده و بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا باید مسابقات انتخابی تیم امید را برگزار کنیم و سپس چند ماه فرصت داریم تا به خوبی برای حضوری موفق در رقابت‌های جهانی مهیا شویم. مطمئنا با هماهنگی لازم و مطلوب بین اعضای کادر فنی تیم امید می‌توانیم به خوبی برنامه‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.
او حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیشبرد برنامه‌های فدراسیون کشتی، تعامل و همدلی بین تمامی افراد مسؤول در عرصه کشتی است که خوشبختانه مدت‌هاست شاهد این شرایط هستیم. متولیان فدراسیون، تمامی اعضای کادر فنی تیم‌های ملی و حتی کشتی‌گیران به خوبی می‌دانند که چه مسؤولیت سنگینی دارند و با تمام توان سعی خواهند کرد از پس کاری که به‌عهده آنها گذاشته شده به نحو احسن برآیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها