حالا درست است که دبیر محترم جشنواره فرموده بودند در راستای سیاست‌های توجه به مناطق محروم تهران و ارج نهادن به جنوب‌‌شهری‌ها و این صحبت‌ها، افتتاحیه جشنواره در جنوب تهران برگزار می‌شود ولی خب اتفاقی افتاد که همه این سیاست‌ها و اعلام نظرها را به حاشیه برد و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را تا مرز تسمه پاره کردن پیش برد. این‌که آنچه در سالن افتتاحیه اتفاق افتاد، تک‌خوانی یک خواننده زن بود یا نه به کنار اما واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روی این اتفاق خودش پدیده جالبی است:
کد خبر: ۱۱۸۹۲۰۵

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر رو نگاه می‌کردم. نوید محمدزاده تو 4-3 تا فیلم حضور داره. آمیتاب باچان سینمای ایران.

مسؤولان، تک‌خوانی یک زن را در مراسم افتتاحیه فیلم فجر تکذیب کردند. افراد حاضر در سالن، صدای گروهی شنیده‌اند، اما برای ما هم معلوم نیست چگونه از تلویزیون به صورت تک‌خوانی پخش شده است/ تا دنیا دنیاست محاله کسی تو ماله‌کشی بتونه رو دست شما بلند شه:)))

فاطمه_معتمدآریا در این ۴۰ سال به دفعات #سیمرغ و جایزه گرفت و تقدیر شد. حالا می‌فرمایند در این ۴۰ سال برای من توقف ایجاد کردند! احتمالا مثل #حمید_فرخ_نژاد مجبور هستید!

خب شروع #جشنواره_فیلم_فجر با چه حواشی‌ای شروع شده ... آقای داروغه‌زاده لااقل یکیو میاوردی دو جلسه سلفژ کار کرده باشه... تک_خوانی_زن

آقا یه سوال اون تعداد زنی که کنار خانم تک‌خوان افتتاحیه جشنواره فجر وایستادن و صداشون درنمیاد و بلندگو هم ندارن چه نقشی دارن؟ ۱_دل‌گرمی دادن به خانوم تک‌خوان ۲_دل‌قرصی برای جناب وزیر ارشاد که همخوانی بوده نه تک‌خوانی ۳_ ۳۷ خانوم به نشانه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

از آقای #صالحی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و از آقای #حسین_انتظامی، سرپرست محترم سازمان سینمایی، تقاضامی‌شود، برای #مراسم_اختتامیه_جشنواره_فیلم_فجر، از بانو ... دعوت به عمل آید تا لااقل اگر بناست تابویی شکسته یا خلاف عادتی، عادی‌سازی شود، ارزشش را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها