از چند وقت پیش بحث حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا شنیده می‌شد. این تیم که خود را برای مسابقات کوپا آمریکا 2019 در برزیل آماده می‌کند، هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده است. حالا با حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا و خداحافظی کی‌روش از تیم ملی کشورمان، به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی به زودی چالش جدید خود در آمریکای جنوبی را آغاز می‌کند. صحبت‌های روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد که کی‌روش به زودی به عنوان سرمربی این تیم معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۳۶


رامون خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با رسانه‌های این کشور درباره توافق نهایی با کارلوس کی‌روش گفت: ما برنامه ریزی کردیم که کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا شود. ما مذاکرات پیشرفته خوبی انجام دادیم. در این مذاکرات به توافق نیز رسیدیم. او درخواست کرده بود تا پایان جام ملت‌های آسیا صبر کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره این‌که کی‌روش شناختی از فوتبال آمریکای‌جنوبی ندارد، گفت: هر اسمی به تیم ملی کلمبیا بیاید قابل بررسی است. اما شما باید رزومه فوتبالی کی‌روش را بدانید. او کارنامه‌ای پربار دارد. او در آمریکای جنوبی کار نکرده است اما در آمریکا، رئال مادرید و چهار بار در جام‌جهانی حضور پیدا کرده است. صحبت کردن درباره این‌که او از فوتبال آمریکای‌جنوبی شناخت ندارد، مرا شگفت‌زده کرد. خسرون درباره مدت قرارداد سرمربی جدید کلمبیا گفت: ما قصد داریم قراردادی چهار ساله امضا کنیم تا برای جام‌جهانی 2022 و کوپا آمریکا آماده شویم.
در همین حال، ال هرالدو کلمبیا با بیان این‌که کی‌روش مهم‌ترین رقیب خوزه پکرمن آرژانتینی برای به‌دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی کلمبیا است، اعلام کرد که فدراسیون فوتبال کلمبیا به احتمال زیاد همین هفته نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را اعلام خواهد کرد. ال هرالدو به این موضوع نیز اشاره کرده که کی‌روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا پیش از این روی اصول همکاری دوجانبه به توافق رسیده‌اند.
روزنامه معتبر اسپانیایی اسپورت هم نوشت که فقط امضای قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا باقی‌مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها