خبری منتشر شد که قرار است در روز هفتم بهمن اینترنت کارت‌های بانکی قطع شود. اصطلاحی که برای این عملیات انتخاب شده بود، «رزمایش قطع اینترنت» بود. این عبارت به سرعت به یکی از هشتگ‌های توییتر فارسی تبدیل شد و کاربران ذیل آن دست به تولید محتوا زدند. اولین واکنش‌ها حال و هوای طنز داشت چون خبر به قدری گنگ بود که اغلب اطلاعی از آن نداشتند، اما آرام‌آرام این ابر کنار رفت و ماجرا روشن شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۶۰

اما دیگر این هشتگ یکی از ترندهای فضای فارسی شد و کاربران درباره آن حرف می‌زدند. این اتفاق ادامه داشت تا این‌که آذری جهرمی چند توییت در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و توضیحاتی داد و صبح روز گذشته نیز پس از جلسه هیات دولت، با توییتی درباره این موضوع توضیحاتی داد و نسبتا ماجرای قطعی اینترنت در روز هفتم بهمن را منتفی اعلام کرد.
اتفاقی که قرار بود در آن زیرساخت‌های اینترنت بانکی بررسی شود ولی از نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید، این قطعی در اختیار شرکت «سداد» نبود و به همین خاطر این قطعی یک روزه لغو شد. اما در هر صورت این عبارت تبدیل به هشتگی شد تا کاربران فضای مجازی برای مدتی با آن شوخی کنند و دست به دست شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها