در شب پیروزی 3 بر یک منچستر سیتی مقابل اورتون، رحیم استرلینگ زننده یکی از گل‌های تیمش با ضربه سر بود. نکته جالب اینجاست که این دومین بار است که استرلینگ با ضربه سر موفق به گلزنی می‌شود. اولین گل او به این شکل در دسامبر 2015 و مقابل ساندرلند به ثمر رسید.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸۳

پیروزی یک بر صفر تاتنهام مقابل برنلی علاوه بر این‌که اسپرزها را به مقام سوم رساند، یک رکورد فوق‌العاده هم برای پوچتینو ثبت کرد. حالا او اولین مربی تاریخ تاتنهام است که به 100 پیروزی در این باشگاه می‌رسد. او این تعداد پیروزی را در 169 بازی به دست آورده است.
ویلیان، هافبک برزیلی چلسی در شب پیروزی 2 بر یک تیمش توانست به رکوردی ویژه برسد. او حالا در 50 گل زده تیمش در لیگ جزیره نقش مستقیم داشته که 27 گل را خودش زده و 23 پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است. بهترین برزیلی‌های لیگ جزیره در این زمینه کوتینیو و فرمینیو هستند.
‌ چارلی استون مهاجم تیم ساوتهمپتون در پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آرسنال زننده یکی از گل‌ها بود و به این ترتیب توانسته در هر پنج بازی انجام داده مقابل توپچی‌ها رکورد صددرصد گلزنی داشته باشد. بهترین عملکرد را در این زمینه رحیم استرلینگ دارد که در شش بازی مقابل ساوتهمپتون موفق به گلزنی شده است.
دو گل ژردان شقیری، نقش مهمی در پیروزی لیورپول مقابل منچستر داشت تا قرمزهای آنفیلد به تنهایی به صدر بروند. حالا او دومین بازیکن لیورپول است که در اولین بازی‌اش مقابل منچستر موفق به زدن حداقل دو گل می‌شود. پیش از این نایجل کلاس در سال 1994 چنین آماری داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها