«روزهای صورتی» تقویم چند منظوره‌ و اندرویدی است که به خانم‌ها این امکان را می‌دهد تا قاعدگی‌شان را در هر ماه تقویم شمسی ثبت کنند .
کد خبر: ۱۱۸۶۷۶۵

ثبت یک دوره کافی است تا روزهای صورتی دوره‌های بعدی را به طور دقیق پیش‌بینی کند. نکته بسیار جالب این‌که در نرم‌افزارهمراه روزهای صورتی متوجه خواهید شد در چه روزهایی از ماه احتمال باردار شدن افزایش می‌یابد. به علاوه، شما می‌توانید از تاریخ وقوع تخمک‌گذاری در هر دوره مطلع شوید و حتی می‌توانید از روزهای صورتی به عنوان یک دفترچه‌ یادداشت شخصی استفاده کنید. به عبارتی نوشتن یادداشت در روزهای صورتی با انگیزه‌های مختلفی می‌تواند انجام گیرد از جمله ثبت علائم مرتبط با قاعدگی، خاطرات یا هر نوع یادداشت شخصی. در این بین یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد روزهای صورتی، اختصاصی بودن این نرم‌افزار کاربردی برای خانم‌هایی است که قصد بارداری دارند. در واقع رابطه‌ جنسی و مصرف قرص ضدبارداری از جمله مسائلی است که با قاعدگی و باروری و سلامت بانوان رابطه‌ مستقیمی دارد.
روزهای صورتی به شما کمک می‌کند روی این موضوعات کنترل کامل داشته باشید و بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن از یک تقویم سفارشی استفاده کنید. دانلود این نرم‌افزارهمراه به‌ویژه برای خانم‌هایی که قصد بچه‌دار شدن دارند توصیه می‌شود.
مهـــــم‌ترین امـــــکانات نرم‌افزار روزهای صورتی عبارت است از:
اطلاع از شانس بارداری در
هر روز
اطلاع از دوره‌های قاعدگی، روزهای تخمک‌گذاری و دوره‌های باروری
قابلیت ثبت بارداری و زایمان و همچنین قابلیت مشاهده توصیه‌های مخصوص هر هفته بارداری
قابلیت مشاهده تصویر جنین در هر هفته از بارداری، امکان مطالعه مطالب مربوط به بهداشت بانوان، بارداری و ...

پریسا اصولی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها