دو گفت‌وگوی جذاب و مفصل و یک گزارش خواندنی از سینمای جهان، اصلی‌ترین مطالب امروز گروه فرهنگ و هنر است.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۷۷

در همین صفحه 9 که مشغول خواندنش هستید، می‌توانید گفت‌وگوی جذاب و جنجالی مان را با حسین دهباشی بخوانید؛ گفت‌وگویی که مفصل است و ادامه اش هم به صفحه 10 رسیده است. اما چه شده که رفتیم سراغ این روزنامه نگار و با او گفت‌وگویی چالشی انجام دادیم، خودش داستانی است. دهباشی روزنامه نگار و مستندساز ایرانی است که تجربه‌ای داشته مشابه آنچه امروز بر مرضیه هاشمی، مجری پرس‌تی‌وی می‌رود. هاشمی که آمریکایی است، حالا در سفر به این کشور بازداشت شده و روزگار خوبی را نمی‌گذراند. دهباشی هم هشت سال پیش در سفر به آمریکا با چنین اتفاقی روبه‌رو شده بود و همین موضوع بهانه‌ای شده تا با او درباره ساختار امنیتی و قضایی آمریکا و همچنین این تجربه اش گفت‌وگو کنیم. دهباشی در این گفت‌وگو به بررسی دوره خاصی که در آن بازداشت شده می‌پردازد و در کل گفت‌وگویی چالشی و جنجالی رقم خورده که امیدواریم از خواندنش لذت ببرید.
امروز در صفحه 11 هم برایتان یک گفت‌وگوی خوب تدارک دیده‌ایم. ساناز قنبری، خبرنگار کاردرست گروه سینمایی رفته سراغ فیلم‌های سینمایی در حال اکران و از میان آنها سندباد و سارا را انتخاب کرده است. فیلمی در گونه کودکان که برگرفته از اسطوره‌های کهن ایرانی است و می‌تواند فرصت خوبی باشد برای خانواده‌ها تا بچه‌هایشان را به سینما ببرند. قنبری با غلامرضا آزادی کارگردان این فیلم درباره چرایی انتخاب این سوژه، شرایط اکران آن در زمانی که مدت کمی به برگزاری جشنواره فیلم فجر مانده و ... گفت‌وگو کرده است. این فیلم روایتگر ماجراهای کودکانه و بر گرفته از داستان سندباد است؛ سندباد و سارا فیلمی فانتزی است که قطعا علاوه بر کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها را نیز جذب خواهد کرد.
قصه این فیلم این‌گونه آغاز می‌شود که طی اتفاقاتی سندباد به ایران می‌رسد و در ایران دچار چالش‌های جالبی می‌شود که دیدنش پیشنهاد می‌شود.
شما هم از جمله افرادی بودید که ماتریکس را دوست داشتند و آن را دنبال می‌کردند؟ امروز در صفحه 12 که به سینمای جهان اختصاص دارد، کیکاووس خان زیاری سراغ این فیلم رفته و حرف‌های تازه‌ای درباره آن زده است. او طبق معمول همیشه از سینمای هند هم غافل نشده و خبرهایی از بالیوود هم برایتان نوشته است.
همچنین اخباری از سینمای هالیوود و رویدادهای تازه آن در این صفحه منتشر شده است. امیدواریم از خواندن سینمای جهان مانند همیشه لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها