نام لواسان این روزها زیاد شنیده می‌شود. شهری کوچک نزدیک تهران که معروف است به ییلاق اعیان‌ تهران و خیلی از چهره‌های مختلف سیاسی، هنری و ورزشی با احداث یک ویلا در این منطقه خوش آب و هوا آنجا اوقات سپری می‌کنند. اما حضور این چهره‌ها و قدرت سیاسی‌مالی‌شان در منطقه کوچک لواسان باعث شده حاشیه‌های متفاوتی از رانت و رانت‌خواری و فساد در آن هم به گوش برسد. این صداها مدتی است بیشتر به گوش می‌رسد و تقریبا کمتر کسی است یک کلیپ در مورد لواسان طی این چند وقت اخیر ندیده باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۷

حالا همین شهر کوچک تیتر یک روزنامه آفتاب یزد و «فساد در لواسان» دستمایه گزارش این روزنامه شده است. بهانه آفتاب یزد برای این گزارش،‌ سخنرانی حجت‌الاسلام لواسانی، امام جمعه لواسان علیه مفاسد روی داده در این شهر است. آفتاب یزد مانند سایر روزنامه‌های روز شنبه، ماجرای صحبت‌های کی‌روش و واکنش همراه با اشک جواد خیابانی به آن صحبت‌ها را هم جزو مطالب صفحه یک خود قرار داده است.
نکته جالب در مورد صفحه‌بندی آفتاب یزد این است که بالای لوگوی این روزنامه، تیتر یک گزارش در مورد فیلترینگ اینستاگرام قرار گرفته که در صفحه‌آرایی روزنامه‌ها چندان مرسوم نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها