کارلوس کی‌روش: سیدجلال حسینی هم به امارات بیاید

دایی با پیراهن شماره یک پیش ماست

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی برای آنها که در ایران هستند و می‌گویند تیم ملی «باید» قهرمان جام ملت‌ها شود یک پیغام دارد. او می‌گوید همه بازی‌ها دشوار است و قرار نیست و تیم ملی با حرف زدن قهرمان شود، بلکه باید با تلاش کردن به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۶۲

آقای کی‌روش بعضی‌ها اعتقاد دارند ایران باید قهرمان آسیا شود. شما پیامی برای این افراد دارید؟ فکر می‌کنید این حرف درست است؟
برای اشخاصی که در منزل نشسته‌اند این حرف‌ها کار آسانی است، اما برای ما نه. همه تمرکز ما باید روی بازی‌ها باشد. باید بازی به بازی جلو برویم. در چند سال گذشته شخصیت خوبی به دست آوردیم، اما این به ما برای موفقیت کمک نمی‌کند. برای قهرمانی باید تک به تک جلو برویم تا به موفقیت برسیم. کدامیک از پنج تیم اول جام‌جهانی روسیه در رنکینگ بالا قرار داشت؟ این نشان می‌دهد باید برای موفقیت تلاش کرد. آیا کسی فکر می‌کرد کرواسی و فرانسه به فینال رقابت‌ها برسند؟ نه قطعا کسی فکر نمی‌کرد ولی این اتفاق رخ داد. بنابراین نگاه ما نیز در جام ملت‌ها بازی به بازی خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا در همه مسابقه‌ها با جدیت و با قدرت ظاهر شویم تا ان‌شاءا... نتایج خوبی به دست بیاوریم.
شما اخیرا چهره‌هایی چون دایی، کریمی، نکونام و .... را برای حضور در جام ملت‌ها دعوت کردید. آیا پاسخ مثبتی هم از این دعوت دریافت کردید؟
بله. الان زمانی است که همه باید متحد کنار هم باشیم. اینجا هیچ رنگ و باشگاهی نداریم و صحبت فقط از تیم ملی است. علی دایی همیشه هوادار اول تیم ملی بوده و با پیراهن شماره یک پیش ماست. کریم باقری، جلال حسینی، علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ... با پیراهن شماره ۱۲ کنار تیم ملی خواهند بود و به تیم ملی کمک خواهند کرد.
ظاهرا در شروع، میزبانی اماراتی‌ها خوب نبوده است. درست است؟
باهمه مشکلاتی که در فرودگاه با آن روبه‌رو شدیم اما هواپیمای ما آماده پرش است. هواپیمای تیم ملی آماده پرواز به همان جام ملت‌های آسیاست. همه تمرکز ما روی بازی با یمن است. آنها تیم جنگجویی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند اما ما هم آماده این بازی هستیم. مسابقات و مسیری طولانی در پیش داریم، اما مسیر ما طولانی و بلند است امیدوارم کار ما کوتاه نباشد و می‌خواهیم بازی‌های خوبی اینجا انجام دهیم. شروع ما در این مسابقات اهمیتی ندارد اما می‌خواهیم پایان خوبی در این مسابقات داشته باشیم. هیچ مسیر طولانی با بر نداشتن قدم‌های محکم اتفاق نمی‌افتد. باید قدم‌های محکمی برداریم. نمی‌توانیم به قله برسیم اما به کوه نرویم. با دست‌اندازهایی روبه‌رو هستیم اما باید آنها را از پیش برداریم.


منبع: سایت فدراسیون فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها