کی‌روش از کارشکنی اماراتی‌ها عصبانی است

تمرین پنهانی تیم ملی

زمین تمرین و حتی رختکن تیم‌های ملی ایران و ژاپن در ابوظبی، کاملا مشترک است و همین موضوع، کارلوس کی‌روش را عصبانی کرده است. او که برای به دست آوردن دل اماراتی‌ها، در بدو ورود به امارات، از میزبانی امارات تعریف و تمجید کرده بود، حالا دیگر خوب می‌داند که امارات همه همت خود را بسیج کرده تا ایران از گردونه مسابقات حذف شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱۴

اماراتی‌ها البته بیشتر از ایران روی قطر متمرکز شده‌اند و امیدوار هستند رفتارهای خارج از عرفشان آنقدر موثر باشد تا قطر در گروهش (E) قافیه را به عربستان واگذار کند. چند برابر بدرفتاری اماراتی‌ها با خبرنگاران و تماشاگران ایرانی، در مورد قطری‌ها هم دیده می‌شود و مشخص نیست در چنین شرایطی چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ نمی‌گوید.
تمرین پنهانی
کارلوس کی‌روش وقتی دید اماراتی‌ها هیچ کاری برای رفاه تیم‌ها نمی‌کنند، خودش دست به کار شد و به یکباره زمان تمرین تیم را تغییر داد. بازیکنان ما دیروز دو ساعت دیرتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده وارد زمین شدند و تمرین خود را به صورت پنهانی برگزار کردند.
آخرین تمرین پشت درهای بسته
در روزهای قبل، خبرنگاران و عکاسان، اجازه حضور در زمانی مشخص از تمرین تیم ملی را داشتند؛ اما تمرین امروز کاملا از معرض دید رسانه‌ها مخفی است. تیم ملی امروز پشت درهای بسته تمرین می‌کند تا برای بازی حساس فردا مقابل یمن آماده شود. گرچه تیم یمن روی کاغذ، حریفی آسان به نظر می‌رسد؛ اما کی‌روش تلاش دارد این حریف را جدی تلقی کند تا با آسان گرفتن حریف و از دست دادن امتیاز، مرتکب اشتباهی غیرقابل جبران نشویم.
ترکیب اصلی
ترکیب اصلی تیم ملی در پایان تمرین امروز مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی مجوز حضور در ترکیب اصلی را دریافت کرده‌اند و دو بازیکن باقیمانده از بین اشکان دژاگه، سامان قدوس، مسعود شجاعی و کریم انصاریفرد انتخاب خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها