صحبت‌های پژمان منتظری در آستانه اولین بازی ایران؛

تا آخرین نفس می‌جنگیم

پژمان منتظری مدافع با تجربه تیم ملی که به‌تازگی گفت دوست دارد با جام قهرمانی از فوتبال ملی خداحافظی کند، حالا از مردم ایران یک درخواست دارد. وقتی از او سؤال می‌کنیم این درخواست چیست و چه صحبتی با مردم دارد، بدون این‌که مکثی کند جواب می‌دهد: حمایت. منتظری که این روزها مثل دیگر بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حاضر می‌شود و سرحال است، در گفت‌وگوی اختصاصی با جام‌جم با مردم صحبت می‌کند و به آنها یک قول هم می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱۲

پژمان جان! فردا اولین بازی خود را در جام ملت‌ها مقابل یمن برگزار می‌کنیم. حساسیت بالاست و همه توقع دارند تیم نتایج خوبی به دست بیاورد. چه صحبتی با مردم ایران داری؟
مردم همیشه پشت تیم ملی بوده‌اند و به قول معروف از تیم ملی خودشان حمایت کرده‌اند. الان ما به حمایت آنها نیاز داریم. در این سال‌ها بچه‌ها با جنگندگی بالا و از خودگذشتگی در زمین بازی حاضر شده‌اند و این همه‌ به خاطر همان حمایت مردم است. در واقع بازیکنان حمایت مردم را دیدند و به این نتیجه رسیدند که باید به خاطر آنها هم که شده بهترین نتایج را به دست بیاورند.
این حمایت می‌تواند یک جام را برای ایران به ارمغان بیاورد؟
مطمئنا با حمایتی که مردم از تیم ملی ایران می‌کنند، می‌توان این جام را به ارمغان آورد. امیدوارم مثل همیشه مردم کنار تیم ملی باشند تا ان‌شاءا... دست پر از جام برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.
قولی هم در آستانه اولین بازی به مردم ایران می‌دهید؟
تنها قول ما این است؛ مثل سال‌های قبل و تمام بازی‌های قبل که تا آخرین نفس جنگیدیم این بار هم می‌جنگیم تا ان‌شاءا... پرچم ایران را بالا ببریم.
در تمرینات می‌بینیم کارلوس کی‌روش با شما و دیگر کاپیتان‌های تیم ملی خیلی صحبت می‌کند. درباره موضوع خاصی حرف می‌زنید؟
این ارتباط همیشه بین ما وجود داشته است. آقای کی‌روش اگر نکاتی باشد همیشه به ما گوشزد می‌کند. ما هم این نکات را می‌گیریم و به کل تیم منتقل می‌کنیم. این اولین بار نیست که ما زیاد حرف می‌زنیم. در سال‌های گذشته همیشه همین‌طور بوده است. صحبت خاصی نمی‌کنیم و در واقع بیشتر درباره مسائل تیم حرف می‌زنیم.
در آستانه بازی‌ها همه در ایران استرس دارند. شما در تیم چقدر استرس دارید؟
استرس که همیشه بوده است. اولین بازی جام برای هر تیمی مهم است. ان‌شاءا... که بتوانیم یک شروع خوب در رقابت‌ها داشته باشیم. بی‌شک این شروع خوب باعث می‌شود بتوانیم در ادامه راه با انگیزه بیشتری ظاهر شویم و بازی کنیم.
فکر کنیم در امارات هم یک‌جورهایی میزبان باشیم.
ان‌شاءا... که همین‌طور است. ایرانی‌های زیادی در کشور امارات زندگی می‌کنند. خیلی‌ها هم از نقاط مختلف دنیا آمده‌اند. از ایران هم تماشاگران زیادی خواهند آمد. قطعا شرایط اینجا برای ما خیلی خوب است و استقبال از تیم ملی در بازی‌ها عالی خواهد بود. شک نداریم که در ورزشگاه‌ها اصلا احساس غریبگی نخواهیم کرد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها