معاون صدای رسانه ملی در پیامی در گذشت هنرمند فقید مرحوم محب اهری پیام تسلیتی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۰
پیام تسلیت معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت محب اهری

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، در دکتر حمید شاه آبادی پیام آمده است : هنرمند فقید مرحوم محب اهری، از معدود پیشکسوتان عرصه هنر بود که در طول حیات خود نه تنها توانست در رادیو، سینما، تلویزیون و تئاتر ظرفیت بالای خود را به منصه ظهور رساند،بلکه عموم مخاطبین نیز در حالی از توانمندی منحصر به فرد آن مرحوم بیشترین میزان رضایت مندی را داشتند که به زعم اکثر آنها، ماندگارترین لحظات خود را به واسطه ایفای نقش ماندگار آن‌ مرحوم تجربه کردند.

مهربانی، چهره پر تبسم و تعهد کاری از مهمترین ویژگی های مرحوم محب اهری بود که حتی در اوج بیماری نیز همگان از وجود پر‌مهر ایشان می دیدند.

لذا اینجانب و تمام کارکنان خدوم معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت و تاسف فراوان به خاطر فقدان این فرهیخته بی مثال و آرزوی علو درجات آن مرحوم، صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان که در مدت بیماری با تلاش های مجدانه خود حق پدری را ادا کردند از درگاه خدای منان مسئلت دارم.

خاطر نشان می شود حسین محب اهری متولد ۲۹ مهرماه سال ۱۳۳۰ بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، بامداد امروز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه و در سن ۶۷ سالگی چشم از جهان فروبست. وی از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون بود که فعالیتی مستمر در این حوزه‌ها داشت و حتی با وجود بیماری، بر صحنه تئاتر به ایفای نقش می‌پرداخت.

وی در عرصه تئاتر در نمایش‌هایی چون «مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» به کارگردانی بهرام بیضایی و «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی به ایفای نقش پرداخته بود.

در عرصه سینما نیز حضور در آثاری چون «وقتی همه خوابیم»، «گلچهره»، «جیب برها به بهشت نمی‌روند»، «سفر جادویی»، «من زمین را دوست دارم» و «روز واقعه» از جمله تجربیات بازیگری محب اهری بوده‌اند.

محب اهری در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «علی البدل»، «دردسرهای عظیم ۲»، «پایتخت ۲»، «تبریز در مه»، «مختارنامه» و «شب عید» نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

همچینین ایشان در برنامه های مختلف رادیویی نیز حضور داشت و در کنار سایر پیشکسوتان لحظات ماندگاری را برای مخاطبان این رسانه رقم زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها