استقلال از امروز به اردوی ترکیه می‌رود

رونمایی از فرهاد

بعد از آن‌که بارها تمرین استقلال به دلیل نبود پول به تعویق افتاد، سرانجام اولین تمرین آبی‌ها بعد از پایان تعطیلات نیم‌فصل در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد و یک مهمان بسیار ویژه داشت: فرهاد مجیدی.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۶۳

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال که در زمان حضورش در راس باشگاه بهمن، فرهاد مجیدی را به عنوان بازیکن در کنار خود داشت و در این سال‌ها همواره رابطه‌ای صمیمی با او داشته، توانست نظر مساعد فرهاد را برای حضور در کنار استقلال جلب کند. البته با هنرمندی هر چه تمام‌تر این ماجرا را به نام و با درخواست شفر نوشت.
دیروز اولین تمرین استقلال بعد از تعطیلات زمستانی برگزار شد و فرهاد مجیدی هم به تمرین رفت. این تمرین از ساعت 11 دیروز پشت درهای بسته آغاز شد. حضور فرهاد مجیدی با استقبال گرم کادر فنی و بازیکنان روبه‌رو شد. شفر به استقبال او رفت و به گرمی با او به صحبت پرداخت. دیگر اعضای کادر فنی هم همین‌طور. سیدمهدی رحمتی که از اولین لحظه حضور فرهاد مجیدی در کنار او بود و نشان می‌داد رابطه‌ای بسیار صمیمی با او دارد، در کنار مجیدی بود، در حالی که سیدحسین حسینی در کنار بازیکنان و روبه‌روی فرهاد ایستاده بود و به آینده خود فکر می‌کرد. او که بعد از گفت‌وگو با فتحی حاضر شد تا پایان نیم‌فصل در استقلال بماند، با زلال بودن رابطه مجیدی و رحمتی، عرصه را بر خود تنگ‌تر خواهد دید.
مراسم معارفه فرهاد مجیدی با صحبت‌های کوتاه امیرحسین فتحی به پایان رسید.

فرهاد آمادگی‌اش را به رخ کشید
بعد از آن‌که صحبت‌های کوتاه فتحی تمام شد، بازیکنان آماده اولین تمرین شدند و فرهاد مجیدی هم که تا آن لحظه با لباس شخصی در کنار شفر دیده می‌شد، به رختکن رفت و لباس تمرین پوشید و به زمین برگشت. نکته قابل تامل درباره اسطوره استقلالی‌ها این بود که او با وجود کناره‌گیری از فوتبال، وزن اضافه ندارد و در تمرین تیمی هم نشان داد هنوز هم می‌تواند به عنوان بازیکن در خدمت استقلال باشد.
در طول تمرین، بازیکنان با احترام فراوانی با عضو جدید کادر فنی برخورد کردند که نشان می‌داد از چه جایگاهی برخوردار است؛ اما در میان این بازیکنان، رابطه مهدی رحمتی و خسرو حیدری با فرهاد صمیمانه‌تر از دیگران بود.
اردوی ترکیه
در حالی که گفته می‌شد استقلال به قطر سفر می‌کند، دیشب پذیرفته شد که آبی‌پوشان به ترکیه بروند. اردوی استقلال از امروز تا 2هفته آینده در ترکیه برپا می‌شود.

وعده فتحی به آبی‌پوشان
مراسم معارفه فرهاد مجیدی خیلی ساده برگزار شد. امیرحسین فتحی در صحبت‌هایش برای بازیکنان به همه چیز اشاره کرد و به همه موضوعات پرداخت:
سال نو میلادی را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای دوستان مسیحی ما در این تیم باشد.
مشکلات شما را می‌دانم و درک می‌کنم. در هفته‌های اخیر دنبال رفع مشکلات بودیم و روز گذشته بحث مالی ما حل و کار صدور حواله‌ها هم تمام شد. همچنان پیگیر کارها هستیم تا شما تنها به تمرین فکر کنید و روحیه بالایی داشته باشید. به همه خسته نباشید می‌گویم و از صبوری شما تشکر می‌کنم.
از مهدی رحمتی که در این مدت کنار من بود، تشکر می‌کنم که همه جا کنار من بود و تلاش کرد تا مشکلات تیم در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.
نظر شفر اضافه شدن دو نفر به کادرفنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد و می‌تواند کمک تیم باشد و در زمینه تیم‌های پایه نیز به ما کمک می‌کند.
نفر دوم فرهاد مجیدی است. او سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم. ایشان مدارج بالای مربیگری را طی کرده و اکنون در کنار شفر، یکی از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال ایران است.
شفر بزرگ‌ترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. کمپ به زودی آماده می‌شود و جمعه یا شنبه به اردو می‌رویم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی به کمپ ما اضافه شوند.
اصلا نگران نباشید و فقط به استقلال و موفقیت تیم فکر کنید.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها