محمد اسکندری، مجری که برنامه‌های بر‌مدار قانون را در شبکه آموزش و هفت‌ترانه (ترانه باران) را در شبکه شما اجرا می‌کند، با گلایه از این‌که چرا بازیگران وارد عرصه اجرا شده‌اند، تاکید کرد: بهتر است رسانه ملی از مجریانی که برای آموزش‌شان هزینه کرده، استفاده کند؛ نه این‌که بازیگران را مجری کند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۰۲

محمد اسکندری در پاسخ به این که چرا شما تا امروز در شبکه‌های مختلف اجرا کرده‌اید و خودتان را به شبکه خاصی محدود نکرده‌اید، به جام‌جم توضیح داد: به خاطر این‌که مطمئن هستم مردم علاقه‌مند به پیگیری برنامه‌های ویژه و متناسب با ذائقه‌شان هستند، بنابراین به این موضوع که برنامه مورد علاقه‌شان از کدام شبکه پخش شود، توجه نمی‌کنند، بلکه پیگیر برنامه هستند. به همین دلیل من هم خودم را به شبکه خاصی محدود نکرده‌ام. سال‌ها برنامه صبحگاهی اجرا کرده‌ام که شامل صبح بخیر ایران شبکه یک، صبح‌تهران شبکه تهران، صبح آمد شبکه سه و... است. به اجرای برنامه‌های صبحگاهی علاقه‌مند هستم، چون شخصا سحرخیزم و تلاش می‌کنم با انرژی و طراوت اجرا داشته باشم تا نشاط را به مردم تقدیم کنم.
وی ادامه داد: البته گاهی هم برنامه‌های خانواده‌محور اجرا می‌کنم، اما باید به این مساله تاکید کنم که مراقب باشیم در برنامه‌های خانواده‌محور به تکرار نیفتیم، زیرا مردم علاقه‌مند به دیدن و شنیدن تازه‌ها هستند. در واقع آنها از اتفاقات نو و طرح‌های جدید استقبال می‌کنند.
اسکندری عنوان کرد: در حال حاضر برنامه بر مدار قانون را با محوریت مسائل مبتلا به جامعه و خانواده از منظر حقوق روی آنتن شبکه آموزش دارم که پنجشنبه‌ها ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود. همچنین در شبکه شما هم اجرای برنامه پربیننده هفت ترانه (ترانه باران) را دارم که مردم خیلی دوست دارند.
این مجری درباره تفاوت اجرای برنامه‌های صبحگاهی با ظهرگاهی گفت: مسلما تفاوت‌هایی وجود دارد، اما من هرگز نقش بازی نمی‌کنم و به خاطر این‌که روی آنتن هستم ژست نمی‌گیرم. خودم هستم و علاقه‌مندم حرف دل مردم را بزنم. برنامه‌های صبحگاهی را با شتاب بیشتری اجرا می‌کنم، چون ذات برنامه صبحگاهی این طور است و علاوه بر نشاط و شادابی باید ریتم هم تند باشد، اما برنامه‌های خانواده‌محور را باید مجری با طراوت و با‌ادبیات آرام‌تر اجرا کند.
وی در پایان توضیح داد: من 16 سال است در رسانه ملی مشغولم و کارم را با گویندگی و تهیه‌کنندگی در رادیو شروع کردم و خودم را مدیون رادیو می‌دانم. جالب است که تهیه‌کنندگان در حال حاضر به سراغ مجریان با سابقه نمی‌روند و برایم سؤال است و گلایه دارم که چرا باید بازیگرانی همچون کامران تفتی، پژمان بازغی، سیدجواد هاشمی، محمدرضا گلزار و حمید گودرزی مجری شوند. این در حالی است که رسانه ملی برای ما مجریان هزینه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها