خرید کادوی 13 میلیونی با کارت سرقتی

دزد حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با کارت بانکی سرقتی برای دختر مورد علاقه‌اش کادوی 13‌میلیونی خرید.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹۵

به گزارش جام‌جم، از 27 آبان امسال و پس از طرح شکایتی درباره سرقت لوازم داخل خودرو در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات در این باره آغاز شد. مالباخته به ماموران گفت: از داخل خودرویم مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه و عابر بانک همراه رمز سرقت شده است.
کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی مالباخته موفق به شناسایی یک مغازه فروش گوشی تلفن همراه در خیابان جمهوری شدند‌. صاحب مغازه در تحقیقات گفت: فردی همراه دختر جوانی به مغازه‌ام مراجعه و اقدام به خرید یک گوشی تلفن همراه به مبلغ 13 میلیون تومان کردند.
در ادامه دختر جوان به نام شیوا شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات مدعی شد، چندی قبل با پسری به نام امیر آشنا شدم. او برای اثبات علاقه‌اش، من را به فروشگاه تلفن همراه برد و یک گوشی گرانقیمت برایم خرید.
امیر 36 ساله به عنوان یکی از دزدان سابقه‌دار لوازم داخل خودرو شناسایی و در مخفیگاهش در جنوب شرق تهران دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. امیر در تحقیقات اولیه منکر سرقت شد، اما در ادامه تحقیقات و با ارائه تصاویر مستند و دلایل غیر‌قابل انکار لب به اعتراف گشود و به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو همراه یکی از دوستانش به نام یاشار اعتراف کرد‌. با شناسایی دومین عضو گروه، یاشار نیز در مخفیگاهش در خیابان محبوب‌مجاز دستگیر و به ارتکاب بیش از صدفقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو همراه امیر در مناطق پیروزی، نیروی هوایی، تهرانپارس، افسریه، مشیریه و... اعتراف کرد.
در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی خریدار اموال سرقتی به نام سعید در منطقه نازی‌آباد، این شخص نیز دستگیر و در بازرسی از خانه‌اش مقادیر قابل توجهی از انواع اموال سرقتی و محتویات داخل خودرو کشف شد.
سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به بیش از 150 فقره سرقت در مناطق جنوب شرق تهران و با بررسی پرونده‌های مطرح شده با موضوع سرقت داخل خودرو در این مناطق تاکنون بیش از 130‌نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها