عابدزاده: در اردوی تیم ملی شوکه شدم!

پدرم دست نیافتنی است

امیر عابدزاده یکی از مسافران جام ملت‌ها شده است. او شاید تا چند سال پیش گمان نمی‌کرد یکی از مهره‌های ثابت فهرست کی‌روش باشد و آن را کاری نشدنی می‌پنداشت ولی حالا به این آرزو رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۸۴

امیر درباره انتقاداتی که در ابتدای حضور و دعوتش در تیم ملی از او می‌شد، می‌گوید: « با خودم تصمیم گرفتم به مسائل بیرونی فکر نکنم. اگر انتقادی باشد که کمکم کند قطعا به آن فکر می‌کنم، رویش کار خواهم کرد ولی حرفهایی که بگویند فلانی پسر فلانی است و... را اصلا گوش نمی‌کنم و رویم تاثیری ندارد، چون وقتی به پرتغال رفتم تا یک سال کسی نمی‌دانست اصلا پدر من فوتبالیست بوده. وقتی وارد تیم شدم روزنامه‌ها نوشتند من پسر گلر اسطوره‌ای ایران هستم که به ماریتیمو پیوستم اما با این وجود هیچکس نمی‌دانست پدر من در ایران فوتبالیست ملی و بزرگی بود. قشنگ یادم است بعد از یک سال مربی گلرهای تیم ما از من پرسید این تکنیک را چه کسی یادت داده که به او گفتم پدرم این کار را انجام داده است. سپس پرسید مگر پدرت دروازه بان بوده که توضیح دادم احمدرضا عابدزاده چه کسی است. منظورم این است که در جایی هستم که خودم با یک تصمیم قوی و اراده به اینجا رسیدم، اما یک چالش در زندگی ام وجود دارد که باعث افتخار پدرم باشم.»
امیر ادامه می‌دهد: «همیشه برای خودم مثال می‌زنم کسپر اشمایکل چه راهی را رفت، این برایم درس بزرگی است. او تا 28 سالگی در لیگ یک انگلیس بازی می‌کرد و هیچکس او را نمی‌شناخت، بعضی مواقع فیلم بازی‌های او را در لستر سیتی می‌دیدم،اما او در 29 سالگی به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود و یک سال بعد در جام جهانی با قدرت بازی و باعث افتخار پدرش و کشورش می‌شود. نه این‌که من فکر کنم در 28 سالگی می‌خواهم به تیم ملی بروم و بازی کنم،نه، چون هر کسی مسیر خودش را دارد ولی وقتی فرصت برایم فراهم شده که موفق شوم با تلاش و تلاش به موفقیت می‌رسم.فکر می‌کنم هر کسی مسیر خودش را داشته باشد خیلی بهتر خواهد بود و من در این سن به دنبال راه و مسیر خودم هستم.»
عابدزاده درباره تمرین‌های بدنسازی پدرش هم با خنده می‌گوید: «شما خودتان می‌دانید پدرم در این سن و سال روزی 3ـ2ساعت به باشگاه می‌رود و یک جورهایی آرنولد شده است!قدرت دست او هم به‌خاطر تمرینات مداومی است که سال‌های سال انجام داده. پدرم واقعا دست نیافتنی‌است.»
امیر درباره رابطه‌اش با بیرانوند گلر یک تیم ملی توضیح می‌دهد: «من تا حالا نشده با شخصی مشکلی داشته باشم. بیرانوند پسر خوبی است که قبلا با او در تیم ملی امید حضور داشتم و الان هم پیام نیازمند به ما اضافه شده و امیدوارم همگی بتوانیم در کنار هم شرایط خوبی در تیم ملی داشته باشیم.»
او درباره کار جالبی که کی‌روش اخیرا در اردوی ایران کرد و عکس جالبی برایشان روی تخت گذاشت، می‌گوید: «واقعا کار جالب و خوبی بود.وقتی بعد از تمرین این عکسها را دیدم خیلی شوکه شدم و فورا عکس آن را برای دوستانم فرستادم. این موضوعات خیلی مهم است. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها