در حادثه سقوط خودروی وانت پیکان در جاده ساری - نکا سرنشینان آن زخمی و محبوس شدند که با تلاش ماموران آتش نشانی ساری نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۵۹
نجات راننده و سرنشین خودرو پس از سقوط در کانال (+ تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، ایمان فضل الله نژاد رئیس ایستگاه ۲ آتش نشانی ساری با بیان اینکه حادثه سقوط خودروی وانت پیکان در کانال واقع در جاده ساری نکا به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، گفت: در این حادثه خودرو از مسیر اصلی منحرف و در کانال کنار جاده سقوط کرد.

وی افزود: بر اثر شدت ضربات و جراحات وارده ناشی از این حادثه راننده و یک سرنشین در خودرو دچار مصدومیت و در آن محبوس شدند.

فضل الله نژاد با اشاره به حضور آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه ۲ و یک آتش نشانی ساری در محل حادثه واقع در محدوده عبور از شهر «سمسکنده»، گفت: با تلاش بی وقفه گروه نجات و با رعایت تمامی موارد ایمنی با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات هیدرولیکی سقف و ستون خودروی وانت پیکان برش شد و هر دو مصدوم از خودرو خارج گردیدند.

رئیس ایستگاه ۲ آتش نشانی ساری افزود: مصدومان این حادثه جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان اقدامات مربوط به ایمن سازی محیط حادثه را انجام دادند، بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: رانندگان در زمان بارندگی و لغزندگی جاده با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها