روز پنجشنبه روزنامه‌ها موضوعات مختلفی را در صفحه خود به عکس و تیتر یک تبدیل کردند که داغ‌ترین آنها به موضوع اتوبوس دانشگاه آزاد، تشییع پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آیت‌ا... هاشمی‌شاهرودی، اظهارات محمد صلاح، بازیکن مصری باشگاه لیورپول درباره جذب بازیکن اسرائیلی و... اشاره کرده و وزنی به آنها در صفحه خود داده بودند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۶۸

روزنامه قدس اما با تیتری متفاوت، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه و واکنش سامانه موشکی اس300 به موشک‌های اسرائیلی را بازتاب داده بود. «دمشق 14 - تل‌آویو 2» تیتری بود که در صفحه یک این روزنامه خودنمایی می‌کرد. در حالی که این تیتر با این نگاه متفاوت در کمتر رسانه‌ای بازتاب یافته و قدس سعی کرده بود این اتفاق را این‌طور نشان دهد. البته این روزنامه به تشییع پیکر آیت‌ا...‌هاشمی شاهرودی و محمد صلاح هم در صفحه‌اش ضریب داده بود ولی این تیتر توجه ما را به خود جلب کرد. «قدس» برای تشییع پیکر مرحوم هاشمی شاهرودی از تیتر «وداع با فقیه عالی‌قدر» استفاده کرده بود که این تیتر با اندکی تغییر در رسانه‌های دیگر نیز کار شده بود.
یکی از تیترهایی که در صفحه یک «قدس» توجه را به خود جلب می‌کرد، مرتبط با جشنواره مردمی فیلم «عمار »بود. پرداختن به یک سوژه فرهنگی در صفحه یک، نقطه قوتی برای این روزنامه محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها