اسیدپاشی روی نامادری

پسر جوانی که متهم به اسیدپاشی روی نامادری‌اش است، پس از دستگیری منکر این اتهام شد. متهم ادعا کرد، شاکی به‌خاطر اختلاف مالی این شکایت را مطرح کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 30 دقیقه 20 آذر امسال ماموران در جریان اسیدپاشی در خیابان جهاد در غرب تهران قرار گرفتند.
ماموران کلانتری جنت‌آباد با حضور در محل به تحقیق از شاکی پرداختند که زن جوان عنوان کرد؛ موتورسواری از پشت سر به من نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به اسیدپاشی کرد که از ناحیه دست دچار سوختگی شدم. زن جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شکایت از پسر همسرش به نام سعید 21 ساله مدعی شد که اسیدپاشی توسط سعید انجام شده است. وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که سعید را از روی ظاهر، هیکل و موتورسیکلت مورد استفاده در زمان اسیدپاشی شناسایی کرده و اطمینان دارد که اسیدپاشی توسط وی انجام شده است.
با این شکایت بود که جستجوها برای دستگیری جوان اسید پا ش ادامه پیدا کرد . کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم فراری به محل سکونت سعید در منطقه جنت‌آباد دریافتند که وی همزمان با اسیدپاشی از تهران خارج شده و به شمال غرب کشور رفته است‌.
اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کار قرار گرفت تا این‌که کارآگاهان پی بردند او به تهران بازگشته و در خانه یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان آفریقا حضور دارد‌.
ماموران باهماهنگی قضایی برای دستگیری این متهم فراری به محل فوق اعزام شدندو سعید بامداد یکم دی امسال دستگیر شد. سعید پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر اسیدپاشی شد و عنوان کرد شاکی به خاطر اختلاف مالی اقدام به طرح شکایت از وی کرده است. او مدعی بود که شاکی در صدد انتقام گیری از وی بوده و با این شکایت وی را به دردسر انداخته است . اسید پاشی کار وی نیست .
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: پرونده پسر اسیدپاش برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار‌گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها