مجموعه تلویزیونی «لوتر» بزودی سر از پرده سینماها درمی آورد. استقبال تماشاگران قاب کوچک باعث تولید چهار فصل این مجموعه شد. اما حالا تهیه‌کنندگان آن می‌گویند فصل پنجم برای پرده سینما و در قالب یک فیلم سینمایی تهیه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۰۸

خبر ساخت نسخه سینمایی را ادریس آلبا بازیگر اصلی آن داده است. او می‌گوید: «استقبال بالایی که از مجموعه شد، ما را به فکر گسترش تعداد تماشاگرانمان انداخت. حالا قصد داریم کاری باشکوه‌تر برای شمار بیشتری از تماشاگران فراهم کنیم.»
این درام پلیسی شبکه بی.بی.سی، موفقیت زیادی در سطح جهانی به دست آورده است. منتقدان به این نکته اشاره می‌کنند که در سال 2015 هم شایعاتی مبنی بر تولید نسخه سینمایی لوتر پخش شد، اما این شایعه هیچ‌وقت رنگ واقعیت به خود نگرفت. آلبا بحث تولید نسخه سینمایی لوتر طی ماه‌های آینده را یک شایعه نمی‌داند و اطمینان می‌دهد که این اتفاق رخ خواهد داد.
اولین اپیزود لوتر، می 2010 روی آنتن رفت. آلبا در داستان این درام دلهره‌آور روانکاوانه در قالب شخصیت جان لوتر ظاهر شد. او افسر تجسس واحد جنایی اداره پلیس بود و شخصیتی متفاوت از دیگر ماموران پلیس تلویزیونی را ارائه داد. نیل کراس خالق مجموعه، تهیه کننده تمام 16 اپیزود چهار‌فصل آن بوده است. فصل چهارم لوتر، سال‌2015 پخش شد. /گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها