امروز چی داریم؟

بفرمایید خاطره بازی

قیمت بلیت سینماها در تهران 15 هزار تومان است، آن وقت می‌شنویم در مشهد بلیت‌های 50 هزار تومانی در یک سینما به فروش می‌رسد، حتما شما هم الان شگفت‌زده شده و با خودتان فکر می‌کنید اوضاع از چه قرار است و در این سینما چه می‌گذرد؟
کد خبر: ۱۱۸۰۹۶۵

خبرنگاران گروه سینما امروز رفته‌اند سراغ این ماجرا تا ببینند اوضاع از چه قرار است و در این پردیس سینمایی چه می‌گذرد. بعد هم سری به نمونه‌های مشابه این اتفاق در دیگر کشورها زده و بررسی‌اش کرده‌اند.
می‌توانید این مطلب را در صفحه 11 امروز بخوانید.
آخر هفته گذشته بود که جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد و از بهرام شاه محمدلو یعنی همان آقای حکایتی قصه‌گوی برنامه تلویزیونی دوران کودکی ما هم تجلیل کرد. حضار همزمان با آمدن آقای حکایتی روی صحنه، شعر برنامه قصه‌گویی آن سال‌ها را خواندند و قصه‌گوی به‌یاد‌ماندنی آن سال‌ها را شگفت‌زده کردند. امروز آذر مهاجر رفته سراغ آهنگساز برنامه آقای حکایتی؛ بهرام دهقانیار که آثار به‌یاد‌ماندنی دیگری هم در عرصه کودک و نوجوان دارد، از جمله موسیقی خونه مادربزرگه که هنوز هم برای ما و هم‌نسلانمان خاطره‌انگیز است.
دهقانیار برایتان از آن روزها و خاطره‌های به‌یاد‌ماندنی‌اش گفته است. البته در همین صفحه به کارنامه کاری دهقانیار و همچنین تنظیم‌های دیگری که از تیتراژ برنامه آقای حکایتی انجام شده، پرداخته‌ایم.
صفحه 10 امروز را بخوانید و کی دل سیر خاطره‌بازی کنید.
همین صفحه‌ای هم که در حال خواندنش هستید، کنار همین ستون رفته سراغ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین‌های معاصر ایران که تاریخ خواندن را با شیوه خاص و شیرین خود به میان مردم آورده است. کلی سفرنامه نوشته، کلی سفر رفته اما هر کاری که کرده دلش از روستای محل زادگاهش در کرمان جدا نشده است. حتما می‌دانید از چه کسی حرف می‌زنیم؛ زنده یاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی که هر چند حالا در میان ما نیست، اما کتاب هایش می‌تواند همنشینان خوبی در این روزهای زمستانی باشد.
سینمای جهان که چند روز از هفته در صفحه 12 روزنامه انتظارتان را می‌کشد، بخش پایانی صفحات فرهنگی امروز است.
کیکاووس‌خان زیاری رفته سراغ اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی که ظاهرا دوباره بازارشان در سینمای دنیا گرم شده و قرار است گرم تر هم بشود. در گزارشی که زیاری نوشته، اتفاقات تازه این عرصه بررسی شده و می‌توانید با خواندنش ببینید قرار است چه آثار داستانی مورد اقتباس و حـتی دوباره‌سازی قرار بگیر‌د.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها