پرسپولیس برانکو در روزی که سکوهای خالی ورزشگاه آزادی بدجوری توی ذوق می‌زد، (حدود 15 هزار نفر)، بازیکنان بزرگسال و امیدش در اردوهای خارج از کشور به سر می‌برند و در حالی که نیمه اول را با یک گل به پیکان واگذار کرده بود، با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا با بازگشتی باشکوه و غیر قابل باور، دوباره به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۸۲

بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی کم بود، بازیکنان ملیپوش بزرگسال و امید هم از این تیم کم شدند تا به قطر و عمان بروند و در این شرایط، برانکو مجبور شد در برابر مجید جلالی و پیکان قرار بگیرد و مسابقهای را برگزار کند که همه مدعیان بخصوص سپاهان آرزو داشتند 3امتیازش را از دست بدهد.

پرسپولیس با وجود خستگی فراوان و نبود بازیکن، به این بازی رسید و در حالی که بازی دلچسبی هم ارائه نداد به برتری رسید.البته همه پیشبینی کرده بودند که پرسپولیس در این بازی نمایش مطلوبی نداشته باشد. نبود بازیکن از یک سو و از دست دادن قهرمانی لیگ قهرمانان آن هم در روز پایانی، روح این تیم را تحتفشار قرار داده بود؛ اما با این حال پرسپولیس بازی باخته را با نتیجه 2 بر یک به سود خود تمام کرد که البته خوششانسی و اشتباه شیخویسی دروازهبان پیکان هم به قرمزها در این راه کمک کرد.

گل پیکان در دقیقه ۴۲ توسط شاهین ثاقبی به ثمر رسید و گلهای پرسپولیس توسط کمال کامیابی نیا (77) و علی علیپور (80) وارد دروازه پیکان شد. از محمد انصاری که با عصا به آزادی آمده بود تا مهرداد میناوند و مهدی تارتار همه روی سکوها دل به قرمزهای پابتخت داده بودند. پرسپولیس با این 3 امتیاز تعداد امتیازهای خود را با 10 بازی به عدد 20 رساند و پایینتر از پدیده (11بازی 26امتیاز)، سپاهان (11 بازی 25 امتیاز) و تراکتور (12بازی 22 امتیاز) قرار گرفت.

این پیروزی باعث شد شاگردان برانکو با روحیه بهتری به مصاف تراکتور در بازی بعدی خود بروند که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها