خبر

آزادی 5 مرزبان ایرانی

پنج نفر از مرزبانان ایرانی که چندی قبل در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان توسط گروه تروریستی جیش‌العدل ربوده شده بودند تحویل مقامات پاکستانی شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۵۱

به گزارش فارس، سردار رمضانشریف، سخنگوی سپاه درباره این خبر گفت: آنچه اعلام شده بر مبنای اطلاعاتی است که طرف پاکستانی در جریان تعاملات و مراودات برای آزادی مرزبانان ما گفتهاند و ما آن را دریافت کردهایم.

روز پنجشنبه محمد فیصل، سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان با انتشار پست توییتری اعلام کرد: با کمک نیروهای مجری قانون (LEA) و نیروهای نظامی، پنج مرزبان ایرانی آزاد شدهاند.

وی با تاکید بر اینکه این مرزبانان در سلامت هستند و به نیروهای ایرانی تحویل شدهاند نوشت: تلاشهای دوجانبه و هماهنگی برای آزادی دیگر مرزبانان نیز در جریان است.

سردار شریف، سخنگوی سپاه هم با بیان اینکه سپاهپاسداران همه تلاش خود را برای آزادی تمام مرزبانان بهکار گرفته است، اظهار کرد: آزادی همه افراد نیازمند زمان است و تمامی تلاش ما در این زمینه ادامه خواهد داشت.

شامگاه دوشنبه 23 مهرماه، 12 نفر از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهکهای ضد انقلاب ربوده و به خاک پاکستان انتقال داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها