کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۰

# روکش - آسفالت

رحیمی از تهران:

روکش آسفالت کمربندی دوم تهران قبل از پل جاده قدیم قم تا آزادراه قم - تهران مدت زیادی است که در آن چالههای زیادی دارد و هیچکس به فکر ترمیم آن نیست، مسؤولان نهتنها برای روکش آسفالت آن فکری نکردهاند، حتی برای پر کردن چالههای آن هم اقدام نمیکنند.

# پاتوق - جگر

شاپوری از تهران:

تمامی خیابان پیروزی از ساعت 9شب به بعد با حضور وانتهای دورهگرد به پاتوق فروش دل، جگر و... تبدیل میشود و این افراد بدون مجوزهای بهداشتی به فعالیت خود آزادانه ادامه میدهند.

# ترافیک - سنگین

قاسمی از تهران:

ترافیک سنگین در میدان مطهری واقع در بلوار تختی منطقه 14تهران، در حال افزایش است و شهروندان دقایق زیادی را باید در این ترافیک سپری کنند.

# بازار - تورم

بوکایی از تهران:

با آزاد شدن صادرات مرغ و تخممرغ، یکباره قیمت این اجناس افزایش چند برابری داشته است و دوباره دست دلالان در ناآرامیهای بازار دیده میشود.

# خدمات ــ نامناسب

عبدالهی از تهران:

یک دستگاه یخچال فریزر خریدم که بعد از مدت کوتاهی خراب شد، برخلاف تعمیر هنوز به طور کامل درست نشده است و نمایندگی مذکور هم پاسخی به بنده نمیدهد.

# پیامک ـــ بانک

جوزانی از تهران:

چرا بانک پاسارگاد با وجود کسر مبلغی بابت پیامک، ولی تراکنشهای مبالغ زیر یکصد هزار تومان را پیامک نمیدهد؟ نبود نظارت بانک مرکزی بر بانکها بیش از پیش احساس میشود.

# قیمت ـــ سلیقهای

رجبپور میاندوآب:

متاسفانه هر فروشگاه و سوپرمارکت به قیمت دلخواه و با بهانههای دروغین کالاها را با قیمتهای مختلف به مردم عرضه میکنند.

# اتوبان ــ رودخانه

شکوری از تهران:

نبود کانالهای هدایت آب در ورودی خیابان شریعتی به اتوبان همت در روزهای بارانی باعث آبگرفتگی معابر و خیابانهای اطراف میشود که ترافیک نیز سنگینتر میشود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها