داشتن بدنی سالم، متناسب و خوش اندام آرزوی بسیاری از افراد است، اما راه رسیدن به سلامت جسمانی چیست؟ برای پاسخ به این پرسش، این پیش‌فرض را هم در نظر بگیرید که عمدتا زمان زیادی برای ورزش، رفتن به باشگاه و کارهایی از این دست نداریم.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۸۲

اپلیکیشن GetFit یک ابراز مناسب برای این کار است، چون علاوه بر ارائه حرکات ورزشی، تمرکز زیادی روی برنامهریزی انجام این حرکات هم دارد. شما در این نرمافزار از همان ابتدا هدف خود را تعیین میکنید. باید انتخاب کنید هدفتان از ورزش کردن لاغر شدن، قویتر شدن، بیشتر شدن وزن یا تناسب اندام است. حالا وقت آن رسیده که مشخص کنید در طول یک هفته چه روزهایی را برای انجام ورزش انتخاب کردهاید. از اینجا به بعد
GetFit همه چیز را بهصورت هوشمند انجام میدهد؛ برای تمام ساعات ورزش شما، متناسب با هدف اصلی، برنامه تعیین میکند و بعد از یاد دادن حرکت ورزشی، شما را برای رسیدن به تناسب اندام هدایت میکند. شما میتوانید وزن و شرایط روزانه خود را در اپ وارد کنید تا نرمافزار بسیار راحتتر شما را پیگیری و با انرژی بیشتری به ورزش کردن تشویق کند.

قصهگوی کودکان

قصه گفتن برای کودکان، کار لذتبخشی است که باید برای یک بار هم که شده در زندگی تجربه کنید. اما این کار با یک مشکل بزرگ روبهروست؛ آن هم تعداد کم قصههای محاورهای است و هر لحظه ممکن است داستان بزک زنگوله پا، دل شما یا کودک مورد نظرتان را بزند و دنبال یک داستان جدید باشید. بوکیدو، یک اپلیکیشن جالب و خوشساخت برای داستانهای صوتی مناسب کودکان و نوجوانان است.

با این اپ نه تنها دیگر لازم نیست دنبال قصههای جدید بگردید که خودتان هم میتوانید یکی از مخاطبان آنها باشید و به این داستانها گوش دهید. علاوه بر داستان در اپلیکیشن بوکیدو میتوانید از موسیقیهای آموزشی و شاد هم برای سرگرم کردن کودک خود استفاده کنید.

نبرد سرعت

آن قدیمها که نه کنسولهای بازی مد شده بود و نه خبری از گوشیهای هوشمند و بازیهایی مثل کلش آو کلنز بود، بازی تحت وب تراوین یک سرگرمی حسابی برای گیمرها به حساب میآمد. با روی کار آمدن گوشیهای هوشمند، بازی تراوین هم به خاطرهها پیوست. حالا بعد از سالها شرکت تولیدکننده بازیهای تراوین بار دیگر با یک عنوان جدید آن هم در پلتفرم گوشیهای هوشمند به قدرتنمایی پرداخته است.

بازی فوقالعاده Hyperdrome که برای گوشیهای اندرویدی طراحی شده، شما را به یک مسابقه اتومبیلرانی فانتزی دعوت میکند. بازی Hyperdrome هیجان زیادی را به شما منتقل میکند و ظاهر بسیار جذاب و پر نوری دارد که حسابی شما را به وجد میآورد.

روی نوت قدم بزنید

برویم سراغ یک بازی سرگرمکننده و شاد. بازی ایرانی بومبوم میتواند علاوه بر سرگرم کردن شما یک فضای شاد را هم برایتان ایجاد کند. بومبوم، یک بازی موزیکال است و با موزیکهای ایرانی شما را به یک چالش دعوت میکند. شما باید با توجه به ریتم موسیقی روی صفحهنمایش کلیک کنید. با جلو رفتن موسیقی ریتم بازی تند میشود و اینجاست که سرعت عمل و دقت شما حرف اول را میزند. بازی را با آهنگهای بهنام بانی شروع کنید و با محسن یگانه ادامه دهید و با صدای سالار عقیلی خود را به یکچالش حسابی بکشید. اگر میخواهید تجربه بهتری از بازی داشته باشید، حتما از هندزفری استفاده کنید. هرچه رکورد بالاتری ثبت کنید میتوانید در ردهبندی رقبا جایگاه بهتری بهدست بیاورید. اگر به نظرتان بازی از سطح شما پایینتر است، بعد از پایان هر آهنگ یکی دوبار دیگر آن آهنگ را تجربه کنید، چون هر بار سریعتر و سختتر میشود.

داغترین ویدئوها یکجا

اگر میخواهید بدون هدر دادن تمام وقت خود در شبکههای اجتماعی از قائله عقب نیفتید، اپلیکیشن Neverthink را نصب کنید. این اپلیکیشن مجموعهای از تمام ویدئوهای محبوبی را که ممکن است در شبکههای اجتماعی مختلف تماشا کنید یکجا در اختیارتان قرار میدهد. شما میتوانید تنها در همین اپلیکیشن ویدئوهای محبوب شبکههای اجتماعی مختلف را در قالب دستهبندیهای گوناگون از جاهای گوناگونی مانند یوتیوب و رددیت جمعآوری کنید و به تماشای آنها بنشینید. اپلیکیشن Neverthink پیش از این همین نوع فعالیت را در قالبی سادهتر و بهصورت یکوبسایت انجام میداد، اما حالا با عرضه اپلیکیشن اندروید و آیاواس این سرویس فعالیتش را بهصورت حرفهایتر دنبال میکند. Neverthink با توجه به احساس و حال و هوای شما ویدئوهای محبوب را به نمایش میگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها