پایان نامه

مصدومیت شدید خانم گل: فروغ موری، دختر فوتبالیست کشورمان و بازیکن تیم ملی که شماره 10 بر تن می‌کند و او را خانم گل فوتبال هم لقب داده اند متاسفانه هفته گذشته و در جریان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال مصدوم و در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۵۹

این بازیکن دو سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شد و برای فصل جدید هم با تیم ملوان بندرانزلی قرارداد بسته بود. موری در شرایطی مصدوم شد که تیم ملی بانوان برای مسابقات مقدماتی المپیک توکیو باید عازم تایلند میشد و این فوتبالیست خوب مان متاسفانه چند مسابقه ملی را از دست داد.

خداحافظ «مامان اتی» : احترام سادات حبیبیان، بازیگر مادر فیلمهای علیرضا داودنژاد ابتدای هفته متاسفانه پس از یک دوره طولانی بیماری
درگذشت.

این بازیگر کشورمان که برای فیلم «مصائب شیرین‌»، سیمرغ بلورین بازیگر زن را گرفت؛ در فیلمهای «بهشت از آن توست»،«بچههای بد»،«مرهم»،«کلاس هنرپیشگی»،«دختری در قفس» و ... به ایفای نقش پرداخت و بسیاری او را مامان اتی سینمای ایران صدا میکردند. چاردیواری درگذشت این بانوی هنرمند را به جامعه هنری و خانواده داودنژاد تسلیت میگوید.

مدرسه سازی یک ژاپنی در ایران: گرچهاین اواخر به واسطه حرکت زشت و سیاسی ژاپنیها در جریان بازی رفت فینال باشگاههای آسیا ما از آنها دل خوشی نداریم ولی خب اصولا مردم ژاپن در حافظه ما ایرانیها از زمان اوشین گرفته تا کمکهای انسان دوستانه شان به زلزله زدگان و ... چهره خوبی دارند.

در همین راستا و به گفته رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 11 مدرسه پیش ساخته توسط یک خانم نیکوکار ژاپنی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال به آموزش و پرورش عشایر استان اهدا شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها