کی‌روش برای بازی پرسپولیس به آزادی نمی‌رود

تماشای فینال در «پک»

کد خبر: ۱۱۷۵۲۹۱

دلیل برگزاری اردوی تیم ملی از 20 آبان این است که تیم پرسپولیس روز 19 آبان در استادیوم آزادی تهران میزبان کاشیما در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. کارلوس کیروش قطعا در روز برگزاری بازی پرسپولیس -کاشیما در تهران خواهد بود، چرا که فردای آن روز اردوی تیم ملی شروع میشود، اما بعید به نظر میرسد برای تماشای این بازی در آزادی حاضر شود، اما احتمالا دستیاران او این بازی را از نزدیک خواهند دید.

البته طبیعی است کارلوس کیروش چنین تصمیمی را اتخاذ کند، چون ممکن است این حضور حواشیای به همراه داشته باشد. به هر صورت پرسپولیس طرفداران خاص خود را دارد و درگیریهای ایجاد شده میان کیروش و برانکو و همچنین خط خوردن سیدجلال حسینی ممکن است در صورت حضور کارلوس کیروش در استادیوم آزادی با حاشیههایی برای سرمربی تیم ملی همراه باشد. احتمالا کارلوس کیروش در ساختمان جنجالی پک نظاره گر بازی پرسپولیس ـ کاشیما باشد ساختمانی که البته با استادیوم آزادی زیاد فاصلهای ندارد.

این احتمال هم وجود دارد کارلوس کیروش به گونهای برنامهریزی کند که شب بازی پرسپولیس-کاشیما
راهی تهران شود و از روز یکشنبه تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد. تیم ملی اما بلافاصله بعد از بازی با ترینیداد و توباگو آماده سفر به دوحه میشود تا 29 آبان در این شهر با تیم ونزوئلا مسابقه دهد.

اما برانکو اخیرا و در مصاحبه با علی ضیاء اعلام کرد هیچ مشکلی با کارلوس کیروش ندارد و او و سیدجلال حسینی بزرگترین هواداران تیم ملی هستند. کارلوس کیروش در ماههای اخیر هیچیک از بازیهای حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا نکرده است. او حتی نظارهگر دربی هم نبود و در بیشتر این بازیهای بزرگ در خارج از ایران به سر میبرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها