بازیگران جدید جلوی دوربین «محکومین2»

نازنین فراهانی به‌عنوان بازیگر ثابت مجموعه تلویزیونی «محکومین» در نقش یک مددکار اجتماعی جلوی دوربین رفت.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۲

به گزارش فارس، تصویربرداری دهمین قسمت از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیهکنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال حاتمی که مرداد ماه امسال در تهران کلید خورد به پایان رسید. در کنار تکمیل ۲۰ درصد از تصویربرداری «محکومین»، تدوین همزمان نیز انجام میشود که نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد از آن به اتمام رسیده است.

هر قسمت از این سریال داستان جداگانهای دارد اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس و بحث بحران خانواده است. فصل دوم این مجموعه هم از نظر تعداد قسمت و هم از نظر تعداد بازیگر و لوکیشن، از «محکومین یک» بیشتر است و مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را به عهده دارند.

این مجموعه در بیش از 200 لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری میشود و هماکنون بخش مربوط به خانهای در حوالی میدان امام حسین(ع) در حال ضبط است. مجتمع قضایی از جمله لوکیشنهای اصلی فصل دوم مجموعه «محکومین» است.

همچنین هر قسمت از این سریال اپیزودیک موسیقی جداگانهای دارد که همزمان با تصویربرداری و تدوین در حال ساخته شدن است. تهیهکننده این مجموعه پیشبینی میکند در صورت پیش رفتن برنامهریزیها تولید این مجموعه تا اردیبهشت ۹۸ به پایان برسد و حوالی پاییز از شبکه یک سیما روانه آنتن شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» محصول سیمافیلم است که در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقهای تولید میشود.

بیتا سحرخیز، نگار عابدی، کوروش تهامی، شهره لرستانی، بیژن بنفشهخواه، حسین محباهری، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، مهرداد ضیایی و... از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سیدجمال حاتمی قرار گرفتهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها