امروز چی داریم؟

هیراد و کیندل و آمازون

دزدان دریایی کارائیب در چند سال اخیر برای خودش تبدیل به یک ژانر شده است. ژانری که خیلی‌ها هم آن را دنبال می‌کنند و بعضا علاقه هم دارند. حالا خبر رسیده که در نسخه جدیدی که قرار به تولید آن شده است جناب جانی دپ از آن جدا خواهد شد. کیکاوس زیاری هم که کل سینمای جهان را توی مشت خودش دارد رفت سراغ همین قضیه و یک گزارش جمع و جور و خواندنی از این قضیه نوشت. از خدا که پنهان نیست از شما هم پنهان نباشد که زیاری قصد داشت این گزارش را برای هفته بعد بگذارد که شم خبرنگاری‌اش خیلی جنبید و با احتمال این‌که هفته بعد شاید دیگر این موضوع سوخته باشد و دیگر قدر ارزنی نیارزد، برای امروز آماده‌اش کرد تا آخر هفته را با یک گزارش جذاب سینمایی سپری کنید. ورق بزنید بروید صفحه 12.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۰۷

حمید هیراد هم که حاشیههایش تمامی ندارد موضوع گزارش بچههای صفحه 10 است. حالا دیگر برای ارشاد مسلم شده که هیرادخان به جای اجرای کنسرت، لبخوانی کرده است. برای همین هم محکوم به برگزاری کنسرت رایگان در شیراز شده و شیرازیها هم گفتهاند اصلا نخواستیم! جزئیات قضیه را در صفحه 10 بخوانید.

آمازون و کیندل هم که معرف حضور هستند. اولی یکی از بهترین و بلکم معروفترین فروشگاههای آنلاین دنیاست که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد و ناخن جن و دم مگس تویش یافت میشود صد البته که شهره به فروش آنلاین کتاب است و دومی هم یک کتابخوان آنلاین است که این روزها کارش خیلی هم بالا گرفته و سهام اولی را خریده و آن را به بخشی از زیرمجموعه و برند خودش تبدیل کرده. حالا خبر رسیده که این دو بزرگوار آن روی ناخوش خودشان را به روی متون فارسی نشان دادهاند و تا اطلاع ثانوی امکان عرضه آثار فارسی را از کاربرانشان سلب کردهاند. هرچند پیگیریها حاکی از آن است که نباید امید را از دست داد و شاید در آینده قضیه بهتر شود. با این حال همین بهانه شد تا برویم سراغ این قضیه که چرا بعضی از عرضهکنندههای محصولات فرهنگی در دنیا با آثار فارسی و ایرانی چندان مهربان نیستند. گزارش این موضوع را میتوانید در همین صفحه و بلکم در کنار همین ستون بخوانید و بعضا حرص بخورید. نکنید آقا! حرص نخورید!

جشنواره فیلم فجر هم آرامآرام تنورش گرم میشود و حضرات سینماگر داخلی و خارجی میروند که خودشان را برای ماراتن جشنواره گرم کنند و با دست پر، نیمه زمستان سینما را گرم کنند. ساناز قنبری خبرنگار سینمایی جامجم رفته سراغ میلاد صدرعاملی که قرار است در جایگاه یک فیلم اولی در جشنواره شرکت کند. طالب بودید بروید صفحه 11 تا ببینید آقازاده رسول صدرعاملی به قنبری چه گفته و چه اطلاعاتی داده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها