حالا د رست است که ما در گروه فرهنگی نتوانستیم مثل خیلی از شماها امسال در راهپیمایی اربعین شرکت کنیم ولی تمام تلاش‌مان را کردیم که حال و هوای این روزها را بکشانیم توصفحات‌مان. این چند صفحه ویژه‌نامه اربعینی امروز هم تقدیم شما. امید که بتواند نا حدی نظرتان را جلب کند. روی همین حساب اگر جایی توی لیست‌تان خالی مانده بود ما را هم در این روزها از دعای خیرتان بی‌‍نصیب نگذارید.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۷۷

صابر محمدی در صفحه 10 امروز رفته سراغ بعضی از بکپکرها یا همان مسافران و جهانگردان کولهپشتی به دوش که این روزها خیلی حرف و صحبت از آنها داغ است و احتمالا صفحات پرمخاطب و پرمشتری آنها را هم در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی هم دیده باشید. آدمهایی که بعضا خیلی با مختصات آدمهایی که به نام متدین میشناسیم شبیه نباشند ولی نکته جالب اینکه پای بعضی از این افراد به راهپیمایی اربعین هم باز شده تا ببینند در بزرگترین گردهمایی انسانی روی کره زمین چه خبر است و آدمهای شرکتکننده در این گردهمایی چطوری با هم تا میکنند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که اینها با حفظ حرمت اعتقادات و عقاید شیعیان در این مسیر شرکت کرده و به نوعی خودشان را شبیه و جزئی از راهپیمایان اربعین کردهاند. این گزارش خواندنی را از دست ندهید.

ساناز قنبری هم در صفحه 11 رفته سراغ یکی از بازیگرانی که تجربه حضور در راهپیمایی اربعین را کسب کرده و هنوز مزه گوارای این سفر زیر زبانش است. حرفهای فریبا نادری را در صفحه 11 بخوانید. در همین صفحه خانم کاترین شاکدام روزنامهنگار از انگلیس هم به درخواست جامجم پاسخ مثبت داد و از تجربه حضورش در اربعین نوشته است.

فاطمه باقری خبرنگار بخش پایداری گروه فرهنگی هم رفته سراغ شهید مدافع حرمی که در روز اربعین به شهادت رسیده و با بعضی از نزدیکان و آشنایان او به گفتوگو نشسته. جالب است بدانید که سوژه گزارش باقری، از شیعیان عراق است که پدری عراقی و مادری ایرانی داشته. این گزارش را هم در صفحه 12 بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها