پرسپولیس - سایپا ؛ امروز، ساعت 16:40

تمرین فینال آسیا در تختی

پرسپولیس و بازیکنانش این روزها خوشحال‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند. همین چند روز پیش بود که شاگردان برانکو با کسب تساوی مقابل السد، سند صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند. حالا این تیم که بازی قبلی‌اش به دلیل باشگاه‌های آسیا مقابل پیکان لغو شد و خبر لغو دو بازی بعدی‌شان هم اعلام شده، امروز در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا می‌رود. آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر به داربی تهران و دقیقا یک ماه پیش باز‌می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷۴

نقطه اشتراک تیمهای برانکو و دایی در این بازی، غایبانی هستند که نمیتوانند تیمهای خود را همراهی کنند. آنطور که برانکو اعلام کرده احمد نورالهی تنها غایب بازی امروز است و حتی احتمال دارد بازی رفت هفته آینده مقابل کاشیما آنتلرز را هم از دست بدهد. در طرف مقابل، معین عباسیان و روزبهشاهعلیدوست در ترکیب تیم دایی نیستند و او باید در نبود این دو چهره مهم تیمش به مصاف شاگردان برانکو برود. سایپا فصل گذشته رقیب سرسختی برای پرسپولیسیها نبود و قرمزها توانستند 6 امتیاز دو بازی رفت و برگشت را از این تیم بگیرند. در بازی رفت پارسال که آن هم در هفته دهم و در ورزشگاه تختی برگزار شد، شاگردان برانکو با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و بازی برگشت در ورزشگاه آزادی را با نتیجه 2 بر یک پشت سر گذاشتند. برانکو و تیمش به خوبی میدانند که کسب پیروزی در این بازی میتواند آنها را از لحاظ روحی بیش از پیش برای بازی فینال آماده کند.

دایی: میخواهیم فینالیست آسیا را ببریم

علی دایی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس به کار سخت تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد، اما گفت که به دنبال 3 امتیاز از این بازی است. مهمترین حرفهای او بدین شرح است:

سعی میکنیم بازی خوبی انجام بدهیم و از فینالیست آسیا امتیاز بگیریم. تمام سعیمان است که سه امتیاز را بگیریم.

پرسپولیس تیمی نیست که بازیهای لیگ را دستکم بگیرد. آنها با قدرت و انگیزه بیشتر مقابل ما قرار میگیرند و به غیر از این از برانکو و شاگردانش توقع ندارم. آنها بازیکنان و یک کادرفنی عالی دراختیار دارند و ما کار سختی مقابل آنها داریم.

لیگ قهرمانان آسیا یک مقوله جداست و لیگ برتر یک مقوله جدا. پرسپولیس اگر بخواهد در لیگ موفق باشد باید بازیهایش را مثل قبل جدی بگیرد.

متاسفانه چند بازیکن مصدوم داریم که به بازی فردا نمیرسند. از طرفی چند بازیکنمان رسیدند که میتوانند به ما کمک کنند. اکثر بازیکنان ما جوان هستند و سعی میکنیم در طول فصل از آنها بیشتر استفاده کنیم.

برانکو: با بهترین ترکیب به میدان میرویم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با سایپا اعلام کرد که تیمش با بهترین ترکیب به مصاف شاگردان علی دایی میرود، زیرا با این بازی میخواهند آمادگی خود را برای دیدار با کاشیما حفظ کنند. اصلیترین بخش صحبتهای سرمربی کروات پرسپولیس به این ترتیب است:

در حال حاضر تصمیم دارم بهترین ترکیبم را در برابر سایپا به میدان بفرستم طبیعتا سایپا هم به دنبال برد خواهد بود. السد ده روز بازیهایش را عقب انداخت تا برابر ما بازی کند، اما ما این کار را نکردیم چون اعتقاد دارم قبل از بازیهای مهم چنین بازیهایی خودش بهترین تمرین است. بعد از بازی با سایپا زمان کافی داریم که بازیکنان ما استراحت کنند.

هر تیمی در دنیا وقتی در آستانه بازی فینال باشد، مسائل حواشی به وجود خواهد آمد. برای من مشکل بازیکنان نیستند، بلکه محیط اطراف است که مشکل را ایجاد میکند. خانواده بازیکنان، هواداران و رسانهها هستند که جو میدهند.

قبل از بازی با السد برای کرهجنوبی و هم برای ژاپن برنامهریزی کرده بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها