فرمانده انتظامی فارس از دستگیری رئیس متخلف یکی از بانک‌ها که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ ۳۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اختلاس کرده بود در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۸۱
رئیس بانک اختلاسگر در شیراز دستگیر شد/افتتاح ۸۰ حساب بانکی به نام یک شهروند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌ها در شیراز مبنی بر اختلاس توسط رئیس بانک، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که رئیس یکی از بانک‌ها با ترفند خاصی اقدام به افتتاح ۸۰ حساب بانکی به نام یک شهروند کرده و مبلغ زیادی وجه نقد از این طریق اختلاس کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر در شیراز شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه این اختلاس گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۳۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اختلاس اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها