کد خبر: ۱۱۷۱۴۰۲

# ترافیک ـــ دوبله

فاطمی از تهران:

متاسفانه بعضی از رانندگان خودروهای سواری در16متری اول خیابان باهنر واقع در جنتآباد به علت پارک نامناسب خودرو، باعث ترافیک و همچنین کندی حرکت میشوند .

# وسایل بهداشتی ــ کمبود

بیطرفان از تهران:

به گفته دولت، توازن در عرضه و توزیع کالاها در بازار ایجاد شده است، ولی کماکان شاهد کمبود و گرانی در وسایل بهداشتی هستیم.

# دولت ـــ ارز

طاهری از اصفهان:

بعد از کاهش چند روزه نرخ ارز، قیمت آن دوباره روندی صعودی پیدا کرده است. چرا دولت به مسائل اقتصادی رسیدگی نمیکند؟

# تشکر ـــ نهالکاری

زارع از تهران:

بعد از پیگیریها نسبت به رسیدگی در بلوار تختی، هجرت و همچنین خیابان رحیمی، شهرداری منطقه اقدام به درختکاری این محدوده کرده است که کمال تشکر را دارم، امیدوارم آسفالت، روشنایی و جدولکشی این محدوده نیز به زودی حل شود.

# پله برقی - مترو

حیدریان از تهران:

پله برقی ایستگاه متروی شادمان بعد از چند سال که از افتتاح این ایستگاه می گذرد، هنوز فعال نشده است. پله های موقتی هم که نصب شدهاند، فلزی و غیراستاندارد
است و باعث دشواری تردد مردم میشود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 19 مهر 1397 با عنوان «میدان ترهبار» مدیر روابطعمومی و امور بینالملل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: نظارت بر عملکرد و فعالیت میادین به صورت مستمر و مستقیم وجود دارد، و با توجه به اینکه غرفههای میادین از طریق فراخوان عمومی و مزایده رسمی و پس از احراز صلاحیت برای یکسال به واجدین شرایط واگذار میشود و بهرهبرداران طبق قرارداد موظف به تامین محصول براساس ضوابط و عرضه میوه مطابق نرخنامه سازمان میادین هستند، اصولا امکان دلال بازی و فروش محصولات بیش از قیمتهای مصوب در این مرکز وجود ندارد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها