تیم ملی فوتبال آلمان با یواخیم لوو تا همین چند سال پیش بیشتر رکوردهای مثبت فوتبالی را به خود اختصاص داده بود. اما حالا نزدیک به یک سالی می‌شود که آلمان در حال ثبت نتایج و رکوردهای منفی است. بعد از حذف زود هنگام از جام جهانی روسیه، نتایج ناامیدکننده و دور از انتظار ژرمن‌ها در لیگ ملت‌های اروپا هم ادامه داشت و حالا این تیم با سقوط به لیگ B اروپا فاصله چندانی ندارد. شاگردان یواخیم لوو سه‌شنبه شب به فرانسه رفتند تا با کسب پیروزی مقابل قهرمان جام جهانی، امیدهای خود برای این مسابقات را زنده نگه دارند، اما درخشش گریزمان باعث شد این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع شاگردان دشان تمام شود تا کابوس آلمان‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۷۱

با این نتیجه، رکوردی منفی در تاریخ فوتبال آلمان به ثبت رسید. این برای اولین بار است که تیم فوتبال این کشور در یک سال 6 باخت را تجربه میکند. برزیل، اتریش، مکزیک، کرهجنوبی، هلند و فرانسه در واقع 6 تیمی هستند که طی یک سال گذشته موفق به شکست دادن آلمان شدهاند.

به گزارش بیلد، لوو بعد از پایان این بازی گفت: من از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه کاملا راضی هستم ولی اتفاقات بازی به ضرر ما تمام شد و همین باعث شد بازنده میدان باشیم. بعد از بازی برابر هلند واضح بود که باید در تیم تغییری ایجاد میکردیم. بازیکنان من یادشان نرفته چطور فوتبال بازی کنند. ما نیاز به افزایش اعتماد به نفس داریم و معتقدم در آینده شرایط برای ما تغییر خواهد کرد. البته لوو در بخشهایی از صحبتهایش هم به انتقاد شدید از داوری مازیچ پرداخت. به نظر میرسد، نام مازیچ طی سالهای گذشته همواره با اشتباهات داوری گره خورده است. بعد از اعلام نکردن پنالتی بازیکن آرژانتین روی اشکان دژاگه در جام جهانی 2014 و اشتباهات فاحش در فینال امسال لیگ قهرمانان، اوج اشتباهات او در بازی سهشنبه شب مربوط به اعلام ضربه پنالتی به نفع فرانسویها بود که کاملا اشتباه بود.

در مقابل، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به انتقاد بازی دفاعی آلمان پرداخت و گفت: بازی برابر تیمی که با سه مدافع بازی میکند بسیار سخت است. آنتوان گریزمان و هر مهاجم دیگری دوست ندارد برابر چنین تیمها بازی کند. مجبور شدم تنها بعد از گذشت
۲۵ دقیقه برای دادن فضای بیشتر به گریزمان و ام‌باپه سبک بازی تیم را تغییر دهم. با کسب این نتیجه، آلمان با 3 بازی و تنها یک امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و برای سقوط نکردن به دسته B باید در ماه بعد اول از همه هلند را خانه شکست داده و علاوه بر این مطمئن باشد که هلند موفق به شکست فرانسه نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها