پرسپولیس - 90 ارومیه در یک شانزدهم جام حذفی

ترس از حذف!

پرسپولیس مقابل تیم 90 ارومیه حریفی گمنام در جام حذفی، حریفی که نامش برگرفته از تاریخ تاسیس آن باشگاه است، یعنی سال 90،حریفی که ابتدا مدرسه فوتبال بوده و سپس با گسترش باشگاه به لیگ دسته اول راه پیدا کرد، تیمی که با خرید امتیاز تیم ماشین‌سازی طی فعل و انفعالی که برای جابه‌جایی گسترش فولاد و ماشین‌سازی رخ داد، در لیگ دسته اول و به عنوان سهمیه ارومیه حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۴

این تیم با مدیریت حسین خطیبی ابتدا کار خود را آغاز کرد، اما بعد از آن مدیریت و اعضای ارومیهای سلیقه خود را در آن شکل داده و با رد کردن تمامی بازیکنانی که با نام ماشینسازی سابق حضور یافته بودند، از 12 بازیکن امید و چند بازیکن تستی و ... کار را استارت زدند. از همه اینها برای معرفی 90 ارومیه که بگذریم باید به این نکته اشاره کنیم که پرسپولیسیها خاطره خوشی از جامحذفی ندارند. شکست مقابل قشقایی هنوز از خاطره کسی نرفته است. تیمی که پرسپولیسیها آنقدر آن را دستکم گرفته بودند که در نهایت شاگردان برانکو را از جام حذفی حذف کردند.

90 هم دستکمی از قشقایی ندارد. به همین دلیل است که پرسپولیسیها باید مراقب باشند، چون خطر حذف جدی است.

هشدار به پرسپولیسیها

90 ارومیه در نخستین روزهای حضورش در لیگ دسته اول، ده گل در سه بازی دریافت کرد اما آنها حالا چهار هفته است که نباختهاند و بعد از سه شکست و سه تساوی، نخستین پیروزیشان را در بازی با آلومینیوم اراک بهدست آوردند. شاید باور خیلیها این باشد که پرسپولیسیها به دلیل رویارویی با السد در این بازی از بازیکنان اصلی خودشان استفاده نمیکنند، اما کدام بازیکن اصلی؟ سرخپوشان کلا ده تا بازیکن دارند و به دلیل محرومیت برای هر بازی با مشکل روبهرو هستند. قرمزها با آگاهی از اینکه فقط پیروزی در این مسابقه آنها را در جام حذفی نگه خواهد داشت و مساوی و بازی محتاطانه هم به دردشان نمیخورد، با تمام قوا به میدان خواهند رفت. درست همانطور که برانکو گفته بود: فعلا باید به نود ارومیه فکر کنیم. بعد میرویم سروقت بازی برگشت السد.

برانکو: خاطره تلخی از جامحذفی داریم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نود ارومیه گفت: همیشه گفتم بازی پیشرو مهمترین بازی برای ماست. ما خاطره تلخی از جام حذفی داریم، اما میدانم تیم بهتری نسبت به نود هستیم. طبیعتا ما تیمی را دستکم نمیگیریم، اما نباید واقعیت را پنهان کنیم که تیمی بهتر از ۹۰ ارومیه هستیم. ما انتظار داریم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم است، چرا که میخواهیم ببریم و روحیه بگیریم چرا که میخواهیم قبل از بازی با السد روند بردهایمان ادامه داشته باشد. عملا فردا با قدرتمندترین ترکیب به میدان خواهیم رفت. ما فردا بیرانوند را در اختیار نداریم چرا که برای تیم ملی بازی کرده و بشار هم نخواهد بود زیرا او هم در غم از دست دادن مادرش است و فردا به تهران میرسد. البته ماهینی را هم نداریم که مصدوم است.

بیاتلو: دنبال بازی آبرومندانه هستیم

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه میگوید تیمش را برای بازی برابر پرسپولیس آماده کرده است. وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: به پرسپولیس برای نتایج خوبش تبریک میگویم و برای این تیم آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم به فینال آسیا صعود کند.

وی افزود: در تلاش هستیم بازی آبرومندانهای به نمایش بگذاریم. تیم ما بهخاطر این که سال ۹۰ تشکیل شد اسمش نود است و سعی میکنیم ۹۰ دقیقه خوب بازی کنیم. بازی در ورزشگاه آزادی سخت است و ما سعی کردیم با صحبت با بازیکنان، آنها را برای بازی آماده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها