نقش متفاوت: خانم الهام چرخنده، بازیگر خبرساز کشورمان تازه ترین نقشی که بازی کرده است هم حساس و احتمالا حاشیه‌ساز است. او در یک کار سینمایی به نام «شاخه‌های شکسته بلوط» به عنوان رئیس منافقین عملیات مرصاد حضور دارد که باید منتظر بمانیم در روزهای آینده عوامل این کار برای حضور در جشنواره فیلم فجر تصمیم نهایی شان را اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۴۰

الهام چرخنده دراین باره گفته است: این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایتهای منافقین در اسلامآباد غرب را روایت میکند. استان کرمانشاه در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که امید است بتوانیم گوشههایی از رشادت این عزیزان را به تصویر بکشیم.

مغز خاص زنان: احتمالا در فضای مجازی شما هم با برخی ویدئوها و گیف ها که در آن مردان و زنان کاری را نمی توانند درست انجام دهند، مواجه شده اید که با زیرنویس «دختر است دیگر...» یا «پسر است دیگر...» کلکل بهراه میاندازند، اما جالب است بدانید واقعا مغز زنان و مردان تفاوت جدی با هم دارد و براساس تازه ترین پژوهش ها در کالج لندن به طور کلی مغز زنان از مردان کوچکتر است و درست به همین دلیل از نظر ساختاری متراکمتر بوده و بهتر سازمان یافته است. بر اساس این پژوهش مغز مردان حدود 10 درصد بزرگتر از مغز زنان است؛ گرچه ارتباط مستقیمی بین «اندازه مغز» و «هوش» وجود ندارد، اما زنان جوانه های چشایی مغزی بیشتری در مقایسه با مردان دارند.

نماد اســــتعمار: آمریکاییها را بسیاری نماد استعمار مدرن در روزگار ما میدانند؛ کشوری که برای منافع بیشتر حاضر است هر نوع حقوق متعلق به دیگران را زیرپا بگذارد. در همین مسیر، خانم ملانیا ترامپ که او را بانوی اول ایالات متحده آمریکا می نامند، در جریان بازدید از پارک حیاتوحش کشور کنیا، کلاه سفید بر سر گذاشته بود که برایش حاشیههای جدی ایجاد کرد، چراکه در آفریقا کلاه سفید به عنوان نماد استعمارگران قرن 19 شناخته میشود. نوع کلاه مورد استفاده ملانیا متعلق به قرن 19 است که توسط کاشفان اروپایی مناطق دور دست آفریقا استفاده شده و همچنان به عنوان نماد ظلم و ستم شناخته میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها