کاهش سن تضمینی: یک شوخی بامزه وجود دارد که می‌گوید از هیچ خانمی نباید درباره سن اش سوال کرد و اصولا همه خانم‌ها 18 سالشان است مگر این که خلافش ثابت شود!
کد خبر: ۱۱۶۸۵۳۲

حالا در همین رابطه یک آگهی عجیب و غریب در فضای مجازی هفته گذشته حسابی سر و صدا کرد. گروهی که خودشان را وکیل هم معرفی میکردند مدعی شدند که تضمینی و بدون ارائه هیچ مدرکی میتوانند سن شناسنامهای را حداقل 3 سال کاهش دهند، صاحب آگهی در گفتوگو با خبرنگار یکی از رسانهها تاکید کرده که میتوان بدون طی مراحل خاص قانونی سن افراد را در شناسنامه سه و حتی پنج سال کاهش داد. ادعایی که معنایش جعل اسناد هویتی است و به گفته سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور کلاهبرداری است. خلاصه این که خانمها حواسشان باشد که فریب این تبلیغات را نخورند.

چالش دلدادگان: این شبها سریال دلدادگان که از شبکه سه سیما پخش میشود حسابی به دل مردم و خانوادهها نشسته است. سمیرا حسن‌پور در این مجموعه نقش جوانیهای مرضیه را ایفا میکند؛ شخصیتی که با وقایع قبل و بعد از انقلاب تحولی درونی در او شکل میگیرد و تغییر میکند و زندگی خود و اطرافیانش را با اتفاقاتی روبهرو میکند.

او این نقش را یک چالش دانسته که برایش جذابیت داشته است و جمله جالبی هم درباره کاراکترهای قدیمی و تاریخی گفته که مثل شیء زیبای قدیمی و عتیقه میمانند و همه دوست دارند به آنها نگاه کنند. این بازیگر اظهار امیدواری کرده است که نقش او هم در ویترین این اشیا جایی برای خودش پیدا کند.

هنر جدید خانم نخست وزیر: احتمالا شنیدهاید که میگویند فلانی از هر انگشتش یک هنر میبارد، حالا حکایت خانم ترزا می نخست وزیر انگلیس است که در کنار هنرهایی چون استعمار و حمایت از گروههای تروریستی و اشغالگران سرزمینهای مختلف که در انگلیس البته موروثی است، در تازه ترین هنرنمایی روی صحنه سخنرانی شروع به رقصیدن هم کرده
است!

داستان از این قرار است که او در حالی که داشت برای سخنرانی به روی استیج میآمد، با موزیک پخش شده حرکاتی موزون داشت که واکنشهای منفی بسیاری از سیاستمداران خودشان را هم در پی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها