مجموعه تلویزیونی «نجوا» به کارگردانی ابراهیم شیبانی بزودی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۳۹

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، سریال نجوا، قصهای اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: جلال شایان بعد از فارغالتحصیلی از دانشگاه در کتابفروشی استادش هرمزی کار میکند. تنها فرزند هرمزی، دختری است به نام فروغ که مترجم آثار ادبی است. دیدارهایی که بهواسطه کار جلال در کتابفروشی میان او و فروغ اتفاق میافتد منجر به علاقه و تصمیم آنها به ازدواج میشود. فروغ به یک زندگی ساده و توأم با عشق راضی است، اما جلال سرِ پُر سودایی دارد و ...

رزق حلال، یتیمنوازی، نقش محوری مادر، امید به نسل نو، آسیبهای اجتماعی و طلاق از محورهای محتوایی مجموعه تلویزیونی نجوا است.

پخش سریال ۴۸ قسمتی نجوا از شنبه ۱۴ مهر آغاز خواهد شد و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک نمایش داده می‌شود. جمعه‌ها نیز خلاصه قسمت‌های پخش شده یک هفته روی آنتن خواهد رفت.

سجاد افشاریان، پوریا رحیمی‌سام، نغمه ارجمند، الهام نامی، مسعود کرامتی، محمدعلی نجفی، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی، محسن بهرامی، محمد مختاری، پریسا صبوری‌نژاد، محمد ساربان، مهدی بجستانی، محمود نظرعلیان، کتانه افشاری‌نژاد، علی میلانی، پوریا رستمی، محسن سلیمانی، شهین نجف‌زاده و مهدی احمدی از بازیگران این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها