مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد یدا... صمدی با خواندن نماز میت آغاز و در ادامه با سخنرانی هنرمندان به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۵۵

به گزارش ایسنا، صبح جمعه ۶ مهر ماه جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در خانه سینما جمع شدند تا پیکر همکار قدیمی خود و کارگردان باسابقه سینمای ایران، یدا... صمدی را به سمت آرامگاه ابدیاش بدرقه کنند.

پیکر مرحوم صمدی که در سالهای اخیر سریال «شوق پرواز» را برای رسانهملی ساخته و مورد استقبال هم قرار گرفته بود، در حالی برای تشییع به خانه سینما رسید که روی دوش مردم و همکارانش همراهی میشد.

همایون اسعدیان، فاطمه معتمدآریا، مصطفی کیایی، فریده سپاه‌منصور، فرهاد توحیدی، هنگامه قاضیانی، محمدمهدی عسگرپور، پرویز پورحسینی، مسعود جعفری‌جوزانی، علیرضا شجاع‌نوری، هادی حجازی‌فر، داریوش فرهنگ و جواد طوسی از جمله هنرمندان و مسؤولان حاضر در این مراسم بودند. گفتنی است مراسم ترحیم این فیلمساز روز نهم مهر ماه از ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه تا ۱۸ در مسجد پیامبر اعظم(ص) در خیابان شریعتی تهران برگزار می‌شود. یدا... صمدی 3 مهر ماه در 66 سالگی درگذشت. او بتازگی عمل پیوند کبد کرده و مدتی در بیمارستان ابن سینای شیراز بستری بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها