درام کمدی جدید شبکه نتفلیکس، علیه مسابقه انتخاب دختر شایسته است و جنیفر آنیستن نقش اصلی آنرا بازی می‌کند. این فیلم سینمایی تلویزیونی با نام «دامپلین» جلوی دوربین رفته و آنیستن در آن نقش مادری را بازی می‌کند که قبل از این ملکه زیبایی بوده است. زمانی که او تلاش می‌کند تا با برگزار‌کنندگان دور جدید مسابقات ملکه زیبایی همکاری کند، یک نیروی مخالف قوی را رودرروی خود می‌بیند. این نیروی مخالف کسی نیست جز دختر جوان و معترض او. نقش این دختر شورشی را دانیل مکدانلد به عهده دارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۱۳

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، دختر جوان عقیده دارد مادرش باید به امور خانه و خانواده بپردازد و نه مسابقات جنجالی سالانه. به این ترتیب، بخش عمده داستان دامپلین، اختصاص به تضاد و درگیری این مادر و دختر دارد. قرار است این کمدی درام خانوادگی موزیکال برای پخش در اواخر سال جاری میلادی آماده شود. کریستین هان فیلمنامه را براساس داستان نوول پرخواننده جولی مورفی نوشته و آن فلچر کارگردان آن است.

در همین حال، میگوئل آرتتا نوول جنجالی و پرخواننده «روز بله» را کارگردانی میکند. او جنیفر گارنر را برای ایفای نقش اصلی اقتباس سینماییاش انتخاب کرده است. رسانهها میگویند گارنر با این کمدی درام به شبکه نتفلیکس «بله» میگوید! حال و هوای روز بله، کودکانه است و گارنر یکی از تهیهکنندگان نسخه سینمایی آن هم هست. امی کروسه روزنتال نویسنده نوول به عنوان مشاور با گروه سازنده فیلم همکاری دارد. داستان فیلم در زمان حال اتفاق میافتد و اختصاص به یک روز از سال دارد، که در آن والدین به هر درخواست بچههایشان پاسخ «بله» میدهند. زمانی که فرزند گارنر از او درخواستی غیرممکن میکند، این مادر جوان باید راهی برای برآورده کردن آرزوی فرزندش پیدا کند. روز بله همکاری تازه گارنر و آرتتا بعد از چند کار موفق تلویزیونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها