با انتخاب کری فوکوناگا برای کارگردانی «جیمزباند 25»، کار تولید قسمت تازه مجموعه فیلم جیمزباند از سر گرفته می شود. طی یک ماه گذشته، تهیه‌کنندگان فیلم به دنبال فیلمساز مناسبی بودند تا وظیفه کارگردانی فیلم را به او بسپارند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۱۱

به این ترتیب، کلید فیلمبرداری این اکشن ماجراجویانه ماه مارس زده می شود. بیست و پنجمین قسمت فیلم برای نمایش عمومی 14 فوریه 2020 آماده می شود. رسانه ها می گویند فوکوناگا اولین فیلمساز آمریکایی است که در تاریخ 55 ساله فیلم های جیمزباند، وظیفه کارگردانی یکی از قسمت های آنرا به عهده می گیرد. این فیلمساز 41 ساله، قبل از این چند مجموعه پربیننده تلویزیونی را کارگردانی کرده است.

در عین حال، رسانههای انگلیسی این روزها از ریچارد مدن به عنوان یکی از گزینههای اصلی ایفای نقش جیمزباند اسم میبرند. بازیگر 32 ساله این روزها مجموعه پربیننده و موفق «بادیگارد» را روی آنتن تلویزیون دارد. نه تنها خود مجموعه با تحسین زیاد منتقدان روبهرو شده، بلکه بازی مدن هم توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

او در این اکشن دلهرهآور شبکه بیبیسی، در نقش گروهبان دیوید باد ظاهر شده است. جو مرکیوریو، نویسنده فیلمنامه مجموعه با مستعد خواندن مدن او را بهترین گزینه برای ایفای نقش جیمزباند معرفی میکند.

دانیل کریگ بعد از بازی در دو فیلم جیمزباندی دیگر، برای همیشه با کاراکتر مامور دوصفر هفت خداحافظی میکند. در حالی که تهیهکنندگان این مجموعه پرفروش جاسوسی هنوز کار انتخاب جیمزباند بعدی را شروع نکردهاند، منتقدان و رسانههای گروهی هر چند وقت یکبار نام تازهای را در این رابطه مطرح میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها