این هفته را به نوعی می‌توان هفته بازی‌های داستانی غنی نامید. جدا از دومین بازی هفته و قسمت جدید آخرین فصل از بازی The Walking Dead، اولین بازی هفته را به Life is Strange 2 اختصاص می‌دهیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۴۶

داستان بازی در مورد دو برادر به اسم Sean و Daniel Diaz است که به دلیل یک حادثه تراژیک در شهر سکونتشان سیاتل آمریکا، مجبور به فرار از خانه میشوند. این دو از ترس پلیس به سمت مکزیک فرار میکنند، در حالی که تلاش میکنند قدرت ماورایی مرموزشان را که ناگهان خود را بروز داده، پنهان نگه دارند. زندگی در جاده و مسیرها برای آنها آسان نیست و سین 16 ساله که حالا مسؤولیت کامل برادر 9 سالهاش را باید به دوش بکشد، کمکم متوجه میشود که تصمیمهایش برای همیشه روی زندگیشان تاثیر مستقیم میگذارد.

مسیری برای پادشاهی

طرفداران سبک فانتزی و بخصوص افرادی که با دنیاهای فانتزی دوران طلایی بازیهای نقشآفرینی رومیزی خاطره دارند، بدون شک مجموعه Pathfinder را میشناسند. حتی به گفته عدهای این مجموعه قدیمیترین دنیای فانتزی بازیهای رومیزی را دارد! نسخه دیجیتال این بازی با پسوند Kingmaker
اولین عنوان مجموعه است که در سبک نقشآفرینی گروهمحور ایزومتریک قرار دارد و این هفته منتشر خواهد شد. اگر عناوینی چون Baldur’s Gate، فالآوت 1 و 2 و همچنین Arcanum را میپسندید، بدون شک از Pathfinder: Kingmaker نیز لذت خواهید برد.

در بازی شما در نقش یک ماجراجوی شجاع مجهز به شمشیری افسانهای قرار میگیرید تا با کمک همراهتان از جمله جادوگر قدرتمند، راهب خردمند، دزد چابک و جسور و بسته به خلاقیت خودتان بسیاری از قهرمانان دیگر، با جستوجو و مبارزه در سرزمینهای Stolen Lands آنها را به قلمرو پادشاهی خود تبدیل کنید. در حالی که ساختار کلی بازی بر مبنای Dungeon Crawling بنا شده است، اما با اضافه شدن عناصر استراتژی دیپلماسی، سیاست و ساخت و توسعه سرزمین پادشاهی نیز قسمت عمدهای از ماجراجویی شما را شکل میدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها