مرد 30 ساله در جریان دعوای خانوادگی همسرش را با 20 ضربه قیچی به گردنش به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۸

به گزارش جامجم، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد سهشنبه، یکی از ماموران کلانتری نازیآباد با بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشته شدن زن 25سالهای در خانهاش خبرداد. در ادامه بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم در محل جنایت حاضر شده و با جسد زن جوان که براثر اصابت 20 ضربه قیچی به گردنش به قتل رسیده بود، روبهرو شدند.

دختر دو ساله و پسر سه ساله او در کنار جسد مادرشان نشسته و گریه میکردند.

ماموران از همسایهها تحقیق کردندکه معلوم شد مقتول و شوهرش هردو تبعه افغانستان هستند. به دلیل اینکه خانواده زن کشتهشده و شوهرش نیز شناسایی نشد، با دستور قضایی دو کودک خردسال تا پیدا شدن ردی از خانواده و اقوامشان تحویل اداره بهزیستی تهران شدند.

پروندهای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شدو یکی از همسایهها به افسر تحقیق گفت: زوج افغان از سه ماه پیش به این خانه اجارهای آمده و همراه دو فرزند خردسالشان زندگی میکردند. مرد 30 ساله کارگر ساختمانی بود . هر از گاهی صدای مشاجره آنها را میشنیدم.

شب گذشته هم زمانی که مرد افغان به خانه اش بازگشت، صدای مشاجره او و زنش را شنیدم. نیمه شب با صدای گریه بچههای آنها از خواب بیدارشدم.

زمانی که مقابل در آپارتمان آنها رفتم تا علت را جویاشوم، دیدم در آپارتمانشان نیمه باز است. وارد آپارتمان که شدم با جسد این زن روبهرو شدم.

با توجه به ناپدید شدن شوهر زن افغان و نیز کشف قیچی خون آلود، احتمال قتل او به دست شوهر30 ساله اش قوت گرفت و این مرد به اتهام جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. جستوجو برای دستگیری وی و رازگشایی از ماجرای این همسرکشی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها